Gå til innhold

Deler til Grand Voyager

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen som har erfaring med å bestille deler fra USA til en Chrysler Grand Voyager . Vil delene som passer til tilsvarende modell hos Dodge / Plymouth passe min bil? Bruker dere i såfall et delenummeret for å verifisere dette?

Fristelsen er nemlig stor da det etter mine beregninger i mange tilfeller blir under halve prisen av hva man betaler hos forhandler i Norge (inkl. frakt og moms).

Eksempel: Nye frontlykter 6000,- (Norge) ca. 2000,- (USA).

 

Penger spart er penger tjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vær OBS på lykter! Amerikanske biler har ikke lov til å ha godt lys(!) (Biler som importeres til USA fra europa må skifte lykter - tror det har noe med en teori om at ikke møtende trafikk skal blendes...)

 

Å bestille på delenummer må jo bli riktig, så ja, det er ihvertfall mye å spare.

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min -96 Dodge grand Caravan ble bruktimportert fra USA i 1998 og har fortsatt originale USA-lykter. Sist EU-godkjent i april i år, til tross for at lykteglssene er noe matte og reflektorglassene har tendenser til krakelering. Velkjent problem såvidt jeg har skjønt. Har selv vært inne på tanken om å importere lyktesett fra statene ja, ebay har masse av dem :-)

-06 Dodge Durango 5.7L LPG

-88 Chevrolet Caprice Brougham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...
Og hvor fant du de lyktene?

 

Jeg fant de på rockauto.com

 

Der kan du legge inn i norske kr så ser du hva det blir ink Frakt og toll. Å om du sjekker på dodge grand caravan så er det mest deler å finne.

Men du må være obs på at de lyktene er ikke med H4 insats, men med amrikanske pærer. Litt andre hovedlyspærer på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår