turbotassen Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Man skal se på veien, ikke på møtende bil! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 du finner billige xenon kits på http://www.dealextreme.com vet ikke noe om kvaliteten, men :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Er ikke noe problem dersom de er justert rett. Feiljustert EKSENON og grøftelys som peker i luften er kjekt å møte! :) :boxers Var noe slikt jeg mente egentlig men. Jeg har ikke noe problem med mine mere, har justert de ganske mye ned ogbilen er jo godt senka... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Man skal se på veien, ikke på møtende bil! Hvordan unngår du se lys til møtende bil i mørket?? Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 dere kan kjøpe slike kit som bare er xenon på fjernlys... man blender jo ned når man møter bil uans.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 jeg mener xenon ikke bør være lovlig! DE FLESTE med xenon har lysa helt feil stilt å blender MYE! dette betyr at folk ikke klarer å bruke det?? vis du har en med xenonlys bak deg på natta? hvor mange ganger tror du han blinker på deg da?NOK!;D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 jeg mener xenon ikke bør være lovlig! DE FLESTE med xenon har lysa helt feil stilt å blender MYE! dette betyr at folk ikke klarer å bruke det?? vis du har en med xenonlys bak deg på natta? hvor mange ganger tror du han blinker på deg da?NOK!;D Hjelper ikke å stille lysene på en bil med vanlig reflektor, blir jævlig å møte uansett. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Mongo lysbilde på samtlige h4 bixenon sett av teleskop-type. Kan jo ikke bli bra med en spalte som slipper lys til nedre del av reflektoren selv på nærlys. Tips til blendere: teip igjen spalten med alu-tape. Det vil blende litt mindre og lysutbyttet på fjernlys er omtrent like ræva som før. Evt lag en ny skjerm som har riktigere utforming, noe produsentene tydeligvis ikke er i stand til. Har prøvd flere forskjellige bixenon kit på min 240, men kjører nå med vanlige halogenpærer. Det enkle er ofte det beste.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Man skal se på veien, ikke på møtende bil! fair enough.. MEN; om man ikke ser veien fordi man blir sveiseblind allerede 60 meter før? Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg