Gå til innhold

MEGA meet Lørdag 19 juli

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

Hallo!! Da må man jo liksom reise seg opp og gå heeelt til bilen da. Dæven, slitsomt dette jo.

 

Og en annen ting, om folk ikke dro med en gang siden det bare er noen biler der så blir det en del til slutt ;)

Som vi f.eks ser på Ingerstrand treffene, samme bilen kommer og drar flere ganger i løpet av den tiden vi er der, men men.

 

Have fun :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alex:

 

der er jeg faktisk meget enig. når folk har den innstilingen så ber du om det selv på en måte. tror ikke alle var like giddalause som tonje når de dro til obs.. er bare å flytte ræva opp fra stolen og ta en tur ;) slik det blir folk av.

 

og det er 100% mulig for at det kan bli like mange som på obs som det kan bli på jessheim nå. kanskje dobbelt? hvem vet .. så lenge folk orker å løfte rompa si opp fra stolen og komme så er det masse muligheter :)

så vi ses der som sakt

og SPRE ORDET OM MEGA MEET PÅ JESSHEIM XXL BYGGET

 

jeg var faktisk på obs tenk :P var det på obs i lillestrøm for noen år tilbake som vekket min intresse for street-meets- :P og det er store muligheter for at jeg dukker opp her å :P

men for all del, jeg håper jo på at det skal bli like stort som på obs, triaden, ikea osv, men jeg tror faktisk ikke at det blir så stort, får håpe jeg blir posetivt overasket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser det ut som jeg å ei vennine kommer oppover :D

slang ut en tråd på GGF (girlsgofast) om det også...

så får håpe noen av jentene derfra dukker opp også :D

da håper man på sol, masse liv, sosiale gleder, og masse latter.. :D

 

håper alle ser bort fra mine " negative" innlegg og dukker opp for det...

 

ta med deg venner, kjærster, barn, familie osv også blir det en kjempe kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ser det ut som jeg å ei vennine kommer oppover :D

slang ut en tråd på GGF (girlsgofast) om det også...

så får håpe noen av jentene derfra dukker opp også :D

da håper man på sol, masse liv, sosiale gleder, og masse latter.. :D

 

håper alle ser bort fra mine " negative" innlegg og dukker opp for det...

 

ta med deg venner, kjærster, barn, familie osv også blir det en kjempe kveld :D

 

Ja detta var mye bedre :) blir nokk en herlig kveld detta ... vi gleder oss alle sammen :) virker som det kommer en del folk også så er bare å puttre bortover og komme :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan man ikke bare ta dette treffet på biltilsynet med det samme da :P Er jo 100 meter borti gata, hehe.

XXL bygget ligger "inn i skogen" ved mækkærn.

 

http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=2&companies=&q=brages+veg&imgt=MAP&id=a_1781080&n=60.1855222173443&s=60.1537416986713&e=11.1845006522722&w=11.0945005836897&panX=146&panY=106&tool=pan&scrollX=0&scrollY=0&zoomFactor=undefined

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veibeskrivelse:

 

 

kjør til Mcdonald's / shell rett ved Gardermoen raceway. tror nesten alle vet hvor det er.

 

istedenfor å ta av ved rundkjøringa der man skal til gardermoen raceway så kjøre man bare rett fram istedenfor å ta høyre, da vill man se xxl lagerbygget på venstre hånd.

 

 

Letter forklart:

kommer man til shell/mcdonald's. så er det bare rett fram i de 2 rundkjøringa og så er xxl bygget på venstre hånd :)

 

 

da ses vi der :) snakkes imens

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar meg turen oppover jeg, problemet er at jeg må få lånt en bil oppover, kansje av raymond, titus. clutchpumpa og slavepumpa må byttes ut isåfall på mr2'n og nå er bilen parkert for ombygging:P men ses 18:00 på shell strømmen

 

jeg er på strømmen kl 18! men gearkassa tok natta i går så får bare jobbe som faen med den:S:D

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår