Gå til innhold

MEGA meet Lørdag 19 juli

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var faen meg på tide..Jeg bor 5 min derfra..Kjører den veien for å komme meg hjem..

Jeg skal nok klare å komme meg bort dit..Har også mulighet til å kjøre bort på ringbanen,den er 5 min unna fra XXL bygget,der er det også godt med plass,og ingen kommer bort ditt..Kun hvis det skjer noe på cross banen eller hvis det er dragrace kjøring.

Men det er bra titus41,at du for i gang noe,proud of you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGA meet lørdag 19 juli klokka 20.00

på XXL bygget i Jessheim

 

vill komme nærmere info om dette. men dato og klokkeslett er satt:)

ta med god bilen med venner og kom til jessheim, vell møtt folkens detta blir en hyggelig kveld !

 

Jeg skal prøve å få tatt meg en tur jeg også! :) Ta med meg samboern og lille bebissen vår å komme en tur ;) Håper det blir bra oppmøte da! :D *glede seg*

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt! :) Jeg og lille bebissen kommer :) Samboer viste ikke helt enda.. Men da sees man! :D

 

*krysser fingrene for bra vær!*

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker nesten som at vi klarer å få til et nesten like stort streetmeet som det var før i lillestrøm nå. aldri fått så gode tilbake meldinger som nå.. så er bare å ta med seg og bilen å masse venner og komme !!! detta blir GØY !!!

 

kan aldri tenke meg at det blir like mye folk som obs, ikea og triaden.men ja kan bli mye folk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex:

 

der er jeg faktisk meget enig. når folk har den innstilingen så ber du om det selv på en måte. tror ikke alle var like giddalause som tonje når de dro til obs.. er bare å flytte ræva opp fra stolen og ta en tur ;) slik det blir folk av.

 

og det er 100% mulig for at det kan bli like mange som på obs som det kan bli på jessheim nå. kanskje dobbelt? hvem vet .. så lenge folk orker å løfte rompa si opp fra stolen og komme så er det masse muligheter :)

så vi ses der som sakt

og SPRE ORDET OM MEGA MEET PÅ JESSHEIM XXL BYGGET

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår