Gå til innhold

Høyttalere

Ranger emnet


Islanwind

Anbefalte innlegg

Ok, selger Bilradiospesialisten disse adapterringene?

Hadde ikke planer om å bruke 2k på høyttalerne.. Noen som har forslag til et sett rundt 500-700,-?

Pluss diskantsett til maks 500.. Som passer rett inni..

 

Det som TiM linka til var jo komponentsett..! Alså både tweeter og mellomtone.. Det siste han linka til kosta jo bare 1200,-, alså like mye som du hadde tenkt å bruke tilsammen.. ;)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Ja, da er det vel overkommelig :)

 

Takk for svar. Bare å legge ut flere forslag viss dere har :)

 

Med det samme, hvordan får jeg av dekslene fremfor høyttalerne? Er det klips på dekselet rundt dørhåndtaket? Og nede i døra må jeg av med hele dørtrekket?

 

Det som TiM linka til var jo komponentsett..! Alså både tweeter og mellomtone.. Det siste han linka til kosta jo bare 1200,-, alså like mye som du hadde tenkt å bruke tilsammen.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Ja, da er det vel overkommelig :)

 

Takk for svar. Bare å legge ut flere forslag viss dere har :)

 

Med det samme, hvordan får jeg av dekslene fremfor høyttalerne? Er det klips på dekselet rundt dørhåndtaket? Og nede i døra må jeg av med hele dørtrekket?

 

Må vel av med hele dørtrekket for å skifte høyttalere..! Har ikke gjort det selv enda, men les her du ;) http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/151002-faq-guider-les-f-r-sp-r.html Under punkt 3.2.

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørtrekket får du av på 2 sek.

 

To skruer oppe.. En på hver side. Så tar du og ser inni dørhåndtaket (ikke døråpneren :P), der er det en skrue. Løsne den og dra det midterste dekslet inni håndtaket der rett ned. Det kommer av uten noe kamp.. Så løsner du de to skruene bak det dekselet, røkk forsiktig hele trekket opp, og det er herved løst! Bare husk å koble av div ledninger bak der før du prøver å ligge trekket vekk..

Bilradiospesialisten har både adapter ringer og det Focal settet til 1300..

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår