Gå til innhold

Oppkjøringa? Hvorfor strøyk du? hva var bra?

Ranger emnet


kimoajajaj

Anbefalte innlegg

*host* tongue.giftongue.giftongue.gif

tviler vel på at pedalen stiger jeg vil vel tro den snarere synker ned. Det er jo en vakuum pumpe der, så først må du slå av bilen, pumpe litt på bremsepedalen. Når du så skrur på bilen skal pedalen synke...du kan også teste servoen ved å henge litt i rattet og hvis det gir litt etter funker den også

 

:D ;)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vell:rolleyes: bestod ikke mi første oppkjøring. hadde en gammel humlepung her i kr.sand som gikk under blindsone larsen.strøyk maange pga blindsona.

men,var ute å kjørte vi,gikk jo tålig greit det følte jeg,landevei i byen,skulle kjøre over en planovergang da helsikke var i gang fra hans side,han bråbremset bilen på overgangen," du må smyge deg over planovergang" ehh?:rolleyes: kjørte for fort over mente han.yeah.blei rimelig forbanna etter dette. bommet på en avkjørsel sener epå oppkjøringa.

joda vi kom opp til trafikk stasjonen. det første han tok av med var: "er det for ei kjøring,du bruker alt for mye turtall da du kjører ut på hovedveier,dette har ikke bilen godt av,"blalbalbla" tok helt av om dette.bilen jeg kjørte var en 1,3 space star,faen er jo farlig å akse en slik uten turtall,dro godt ut på gira med kjørelæreren han sa ingen ting på det.sa jo fint noen blåser ut av bilen,blir jo så dau kjørt når jentene kjører den.

så var det dette med planovergang og en bom på avkjørsel. han sa til og med "dette er den værste kjøreturen jeg noen gang ar hatt i alle mine år som kjørelærer,du fortjener ikke lappen" hmrf,blei meget iritert på han da.

ny oppkjøring ble bestilt med ei gang,heldigvis så får en ikke samme sensor igjen:) fikk en koselig kar på 2 oppkjøringa mi,han hadde influensa den dagen jeg hade han:D vi kjørte i 20 min litt landevei og en liten bytur. vi skulle så kjøre videre på E18,så var det kø der,"æhh bare kjør tilbake til stasjonen" bestod den 2 med 0 feil,noen sensorer skulle fått ett tupp. måtte vente 4 jævla uker på den 2 oppkjøringa mi pga "ferieavvikling" baah. men fikk den jo da:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår