Sikaflex Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 hei sliter med at bilen min ikkje vill gå på tomgang ved start,men er berre av og til. må liksom ji gass for at den ikkje skall stoppe. kan de være en føler som er defekt? Mvh Dan Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Prøv feilsøke-systemet hvis det er lh2.4, så kan vi ta det derifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 har ikkje feilkoder. sikkert p.g.a at de er kun av og til. har lurt på om de kan være tempratur føleren på kjøle vanne som gir feil beskjed til hjerna.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Prøv å rens kontakten til LMM og svinghjulssensoren! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 singjuls sensoer er renset.men kan prøve å rense kontakta på lmm ogdå:) Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Motoren har blitt værre. skall starte den men stopper berre vist jeg ikkje gir gas. veldi travelt:P hehe Mvh dan Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 koblet fra tomgangs regulator.. då starta den fint.. men trur ikkje den er defekt.. har en følelse på att den ikkje får straum når eg starter,, for etter start går den fint.. noen tips? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg