tingelingtingelang Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hei. Jeg sitter på et dyrt stykke bil, og trenger noen tips ang. vokt av bil. Det herjer med tyveri rundt i området hvor jeg bor, der felger, dekk og andre ting blir rappet fra bilene. Jeg har lest et sted at noen bruker hunder til å vokte bilene sine. At man kan trene opp små,hissige kjøtere til å " bo " i bilen på nattestid. Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Så du vil altså la en slæbbete plendriter ete opp seteryggene og pisse ned gulvteppet ditt i kampen mot hjultyvene? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Sett bilen i garasjen og bind 2 pitbull-jævler rett innenfor garasjedøra. Funker bedre det:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Unnskyld for at jeg spør; men hvor mye nytte gjør en illsint Peugeot-Frisé i baksetet hvis noen skal knabbe felgene? Trenger da ikke og faktisk ÅPNE bilen for det? ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ville heller satt ei bikkje på utsida bilen gitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Eller en russer opphypa på no skummelt! Men, da hadde vel han tatt felga da... Hund i bil = no dritt, hår overalt Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvis det er så mye kjeltringer i området så hadde jeg solgt bilen med en gang... hadde uansett ikke klart å sove når jeg vet at det stryker kjeltringpakk rundt bilen hver natt :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Kjøp rifle (7.62x51mm) og kikkertsikte, og sett deg i vinduet. Så gjør du verden en tjeneste;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 dobermann fungerer bra. Jeg hadde S4 (bankraner bil) som jeg kjørte rundt å parkerte på lørenskog. Gadd aldri å låse bilen når bikkja var der. Noen biefekter var det da, som en deilig hundelukt som man aldri blir kvitt fra bilen igjen Forøvrig fikk jeg testet bikkja engang en bekjent skulle hente noe fra bilen når jeg ikke var der. Åpnet døra og der satt en stor dobermann og viste fram glinsende tannrader :) Funker fett som faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Å ha hund i bilen over natta høres ut som en mindre lur idé... Og som nevnt over her, de trenger jo ikke åpne bilen for å skru av felgene, men hunden gjør kanskje når de kommer..så du hører det ;) Parker med sida på bilen så nært inntil en vegg du klarer er et tips..de gidder ikke ta 2 felger sikkert :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Få deg vippesensor, løfter de ikke bilen rett opp så hyler alarmen og om du er litt rask på foten så kanskje du tar en. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Av en eller annen grunn tror jeg ikke at trådstarter er av den raske sorten, Mustang95. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Av en eller annen grunn tror jeg ikke at trådstarter er av den raske sorten, Mustang95. Men da uler ihvertfall bilen og de har ikke så god tid som om den ikke uler ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Så du vil altså la en slæbbete plendriter ete opp seteryggene og pisse ned gulvteppet ditt i kampen mot hjultyvene? hahahaha Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg