Ascona-B-Power Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 400 lykter, engelmans speil og sideskjørta er å få tak i her i norge hvis man har litt tålmodigeht(dukker opp med jevne mellom rom på omc). den frontleppa og bagajse hoppen må du nok få tak i fra tyskland vil jeg tro... se et bedre bilde her av frontleppa... http://www.baztek-tuning.ch/images/projects/Manta/Mantacc0001.jpg http://www.baztek-tuning.ch/images/projects/Manta/Mantacc0003.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Vet av 400 lykter og den hekk-vingen,men de var jo ikke billig da:P (snakker noen store høvdinger her) Men men,må få skilt på den først..Så får jeg ta det der ifra. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Speil kjøper du på Ebay. :) Jeg tror en GSI-front hadde blitt bedre enn bare leppa på bilen din. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ok.. Kommer jeg over en gsi-fanger så kjøper jeg nok det ja. Nå mangler kun bilen tectyl under,noe som blir gjort når den blir heiset opp med søylebukkene. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Og om du kan ha en leppe under GSI-fronten, så er jo det helt greit. :D Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Du kan slette de selv ved å trykke på "rediger" å slett post. Vurdere å kjøpe meg Monza delebil.. Men nå skal jeg fortsette å drømme meg bort på ebay:D Noen her som har erfaringer med å handle fra ebay? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Aah, se der. Monza? Motor og gir? :D På Ebay kan du i alle fall se hvilken karakter en selger har fått fra tidligere kjøpere. God pekepinn. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 http://www.opelmotorsport.com/forum/showthread.php?t=221607 Fant, men litt langt unna. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ifjor var jeg på "skrot-ferie" i biri,på Biri-Travbane..Å har vel kanskje planer om det i år også,så da kunne jeg plokket opp fangeren med det samme:) Blir ikke gjort så mye i disse dager,pga av tapt lommebok. Altså,jeg har ikke ID,Visa ++! *argh Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Vorte nåken framgang me "appelsina" di??? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Var så heldig å fant igjenn lommeboka mi da:) Fremgang? kun ryddet i bilen,tectyler inner og ytter framskjermene,fiksa et par slanger i motorommet og fikset ALT av lys. Slenger ut litt bilder: Fint og svart: Mangler kun kjøleveske og bensin nå: Mulig jeg trenger ny framstol:P Hadde tenkt å sette i denne da,litt hullette men 10 gang bedre en orginal stolen.(er myye mer svart enn på bilde) Må bare få rævva i gir å fått tatt meg en tur til han som muligens har de delene jeg trenger før eu nå:) Kom GJERNE med kritikk:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Var så heldig å fant igjenn lommeboka mi da:) Fremgang? kun ryddet i bilen,tectyler inner og ytter framskjermene,fiksa et par slanger i motorommet og fikset ALT av lys. Slenger ut litt bilder: Fint og svart: Mangler kun kjøleveske og bensin nå: Mulig jeg trenger ny framstol:P Hadde tenkt å sette i denne da,litt hullette men 10 gang bedre en orginal stolen.(er myye mer svart enn på bilde) Må bare få rævva i gir å fått tatt meg en tur til han som muligens har de delene jeg trenger før eu nå:) Kom GJERNE med kritikk:D Kvinnfolk so sete inni bilen pao enkelte bilde :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hehe ja.. Noen som vet hvordan man evt kan få turtallsperre på en 2L CIH? På volvo vet jeg at man kunne ta fordeleren fra innsprut-motorene å sette i en forgasser motor,så fikk man turtallsperre. Men funker det på opel motorene? Har en 2.0E CIH stående,er det noen deler man kan ta vare på i disse motorene,eller er det bare å kaste de? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 se der ja.... var jo en hissigpropp i appelsina å.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Motor'n eller kjærringa du snakker om da?:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg