Glennern Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 En enkel løsning om du har en ferdig kasse kan være å fjerne "medisinluka" og erstatte denne med f.eks høytaler filt eller netting :)Da vil du få endel mer bass inn i bilen ;) TEnkte noe sånn jeg også, men tenkte egentlig(Siden jeg har åpningstingen på kassa på sia, og lage bassrør så langt ut på sia som jeg får di? og sette 6*9 mer mot midten? Går det, eller blir det like greit og ha ett stort bassrør der hvor medisinskrinet er? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Va med å sette bassrefleksrør der orginalhøytalerne bak er? Eventuelt fjerne orginalhøytalerne, eller støydempinga som ligger der hvis bilen ikke har høytalere bak orginalt. Det var en tanke jeg hadde når jeg kjørte 124 Merce. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg