Gå til innhold

hva er denne bilen verdt.?

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

som sakt lenger oppe er det ikke mange som får igjen det som de legger i bilen! men finnes jo selvklart idioter overalt hær i norge som tilogmed betaler Alt får mye får bare skrot! da mener jeg ikke bilen til trådstarter! men finnes mange som ikke har peiling på bil i praksis men vet alle de fansye ordene som ligger langt opp i listene over bra ting! hehe!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Er ikke farlig med slike folk når banken låner dem penger.:)

 

Er vel verdt noen kroner denne ja, uten å tørre å sette en pris, blir nesten d samme som å by føler jeg, å DET er d verste jeg vet! hehe..:)

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det men de som vet hvordan en orginal 240 ligger på veien og hvor bra det går vet det faktisk ikke er verdt mer ;)

 

240 er ingen racerbil.. Murstein på hjul :P Er veldig mange som foretrekker uskrudd orginalbil.. Jeg er en av de :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det alltid skal menes/skrives noe annet enn det det blir spurt om.

 

Ønsker man en org. bil så kjøper man ikke en ombygd en!

Så enkelt er vel det.. Smaken er som kjent delt.

 

Og alle skjønner vel at deler koster.

Så de som vil ha en seriøst ombygd bil og ikke har kunnskap til å bygge den selv,må jo regne med å gi noen kroner. Selv om selger alltid vil gå i tap.

 

Ellers er d jo bare å bygge selv om man ikke vil betale såå mye for en bil! :D

 

Så om noen vil ha bilen din og har pengene så er vel 50 000 og oppover en grei pris. Alt avhengig hvor oppbrukt og seriøst det er satt sammen.

Men å kalle de som evt. vil kjøpe en ombygd kostbar bil for idioter er vel å ta i.

Selv om den siste idiot ikke er født da sef.! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vell ingen som sa det at det var de som kjøper seriøst ombygde biler som er idioter. hehe! mener bare at viss man har en bil verdt 1500 og setter den til 10000 så er det altids noen som kjøper de pga at de ikke har peil på hva de kjøper

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det alltid skal menes/skrives noe annet enn det det blir spurt om.

 

Ønsker man en org. bil så kjøper man ikke en ombygd en!

Så enkelt er vel det.. Smaken er som kjent delt.

 

Og alle skjønner vel at deler koster.

Så de som vil ha en seriøst ombygd bil og ikke har kunnskap til å bygge den selv,må jo regne med å gi noen kroner. Selv om selger alltid vil gå i tap.

 

Ellers er d jo bare å bygge selv om man ikke vil betale såå mye for en bil! :D

 

Så om noen vil ha bilen din og har pengene så er vel 50 000 og oppover en grei pris. Alt avhengig hvor oppbrukt og seriøst det er satt sammen.

Men å kalle de som evt. vil kjøpe en ombygd kostbar bil for idioter er vel å ta i.

Selv om den siste idiot ikke er født da sef.! ;)

 

Dette innspillet likte jeg ;)

 

bilen er satt opp etter hva jeg mener er det beste :) understell skrur jeg greit selv utenom montering av diff osv som er gjort av Euro-96. mye som er byttet ;) nærmere best nesten alt.

 

motor og slikt gjør jeg heller ikke selv for vil ha det holdbart.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen er verdt så mye som noe er villig til å betale for den.hehe

 

 

at det ikke er skilt trekker ned mye.det blir liksom en bane bil bare.(om man ikke tar på seg jobben å skaffe skilt da)

 

og man får jo en 200sx eller skyline uten skilt for 50k.

så det gjelder å finne den rette kjøperen.

men behold bilen din Ole.

det er best sånn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peer: BILEN SELGES IKKE! les før man skriver.

 

Men ja vet ting som det trekker ned. men når jeg har papirene på det er det ikke så vanskelig som om jeg ikke hadde hatt papirer.

 

vil bare vite verdi jeg ;)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår