2maz Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Har anskaffet meg en ralativt strøken Bmw E46. Men da jeg gikk forbi så jeg i solskinnet at noen idioter angry2 hadde skrevet "vask meg" på bagasjelokket. Dette blir jo da slipt inn i lakken når den er skitten. Noen som har opplevd samme og har fått det vekk? Har litt forskjellige polerings, rubbing og rensemidler samt polerings maskin. Men hvis noen hadde erfaringer så slipper jeg å eksperimentere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Du får vaske bilen å se om eller hvor store/dype riper det ble, Så er det bare å prøve seg frem med polish/rubbing... Hva slags produkter er det du har og hvilken maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Den har vært ren så lenge jeg har hatt den. Så har nok vært der en stund. Så det i solskinnet. Ser det litt her Dette har jeg å hjelpe meg med. Kan altids kjøpe det som trengs da. Har prøvd scratch removeren før med ikke fult så bra resultat. Noen tips til fremgangsmåte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Skal du bruke maskinen (roterende) på bilde må du ha produkter ment for en slik type maskin, samt pad`s. Den ullputa som står på maskinen er til tøff korrigering og kan gjøre mye skade hvis du ikke vet hva du holder på med. Scratcremover er egentlig bare tull og de andre produktene fyller riper/defekter istedet for å fjerne dem, og de kommer til syne igjen etter noen vask. Vil anbefale deg å lese litt her inne: http://cpanel13.proisp.no/~detaiprv/forum//index.php?act=idx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg