licorice84 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 hei, folkens! dama klaga over at gti 8v'en hennes gikk dårligere enn den pleier, så jeg prøvde den en tur. under pådrag så "lugger" den litt. ingen fusking på tomgang og ingen andre symptomer, annet enn at den rett og slett hakker litt under pådrag. det første som slo meg, var bensinfilter som kanskje burde byttes... hvor sitter det på den bilen? noen som har noen andre fornuftige forslag? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Filteret sitter under bilen, en stor blank klump :) Vet ikke helt hvordan det er på GTI'n men annen ting som kan være aktuellt er kabelen fra tenningsmodulen, og ned på fordeleren. Sjekket tennpluggene? Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 takk! skal ut og se litt i morgen hvis været tillater det. det skal vel mer til for at det er LMM? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMAndre88 Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Min begynte og "lugge" litt når bensin pumpa begynte og bli sliten. Bytta den og blei bra med en gang Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Kan høres ut som LMM, prøv å ta av kontankten på LMMen å kjør. Hvis det ikke er LMM kan det være Lambda osv, kunne vært en god ide å lest av feillager. Plugger pluggledninger, rotor/fordelerlokk, falskluft, er mye ting som kan være verdt å sjekke:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 jupp! skal se hva jeg finner ut:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg