Gå til innhold

første gangsbygg i 97 celica

Ranger emnet


mikki1211

Anbefalte innlegg

men du (naginata) er den 5 som har sagt "skal du ha parkett i bila" så hva er feil med det? ser d ikke bra ut? stygt?...etc...
Vel, i løpet av noen måneder blir du ikke den eneste med dét, så kjør på! :D Drit i folk som må ha godkjenning av minst 20 forumane brukere før dem tør å sette en basskasse i bagasjen! ;)

Verden går ikke fremover ved å gjenta alt man gjorde igår. Eikeparkett i en *host* gubberacer er vel uansett ikke helt ulogisk heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

men du (naginata) er den 5 som har sagt "skal du ha parkett i bila" så hva er feil med det? ser d ikke bra ut? stygt?...etc...

 

Neida! Ingen ting i veien med det :D Er liksom bare så vant med og se det på bakken... Men kan jo bli skikkelig dritrått :D Kjør på!

 

PS: for og være ærlig har jeg aldri holdt på med parkett, men er ikke det ganske greit tungt?

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

etter litt sommerferie, litt leiting etter stoffet jeg skal bruke til å trekke om kassee mine på nytt + opptatt med andre ting så trur jeg vil komme med noen oppdateringer om noen uker.

 

når jeg har funnet stoffet jeg skal trekke de kassene med.

 

men ellers så står faktisk anlegget "ferdig bygged" i bila og jeg bruker det til daglig, men det skal jo ut igjen snart. =)

 

å parkett er faktisk ganske lett og enkelt å arbeide m +at det tåler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår