deve87 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Når du freste opp innsugsmanifolden, fikk du en bred butt kant da (det ser sånn ut)? Vil ikke dette gi endel turbulens som kan redusere flowraten? Er det ikke bedre å ende med en smal V (som bakkant på en flyvinge). Der sier du virkelig noe. Hadde vært best om det ble formet slik ja! Men jeg får ta det til en annen gang når innsuget er av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pere89 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Begynner og komme seg nå! artig å følge med.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deve87 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Nå gikk jo selvfølgelig vannpumpa til hælvette :( Så da bestilte jeg like gjerne den fra Fensport, sammen med justerbart stabstag og 4 poliflexforinger (rundt 2000kr pluss frakt). Har også bestilt noen deler fra Toyota Norge. 2 frontdempere siden det vistnok er umulig å få dempere andre steder med fjærbensinnsats.. Bestilte også 4 kontrollarmer som er montert parallelt ned til skivebremsen bak. Siden ikke disse armene er like på corolla XL-i (med trommelbrems altså). Som sagt så hadde jeg en delebil som jeg hogde før jeg fant ut av dette selvfølgelig!! Disse armene koster faenmæ 1500kr stykke. Og jeg har leita hele forbanna Norge etter de i 2 måneder. Men uansett. Det er derfor jeg bestilte 4 nye foringer til de også.. Ogja.. innsuget jeg monterte suger falskluft.. :) Er rett og slett lei av bilen :P men den skal bli ferdig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuno Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Mye stress her ja, men ikke gi opp, dette blir en grom jævelbil! :) Du er flink til å skru også, så det burde gå greit ;) Siter * Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT* * Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD* * Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT* * Honda CRX 1989 *SOLGT* * Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deve87 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hehe, takk for det :) Alle kan skru med et skrujern :D Kan si at vannpumpa stoppa å kakle etter at motoren fikk gå litt. Vet ikke helt hva det var men det hverfall borte nå. Innsuget var det ikke noe vits i å ta av da motoren sugdte falskluft fra dysene. Med andre ord så er pakkningene gåene. Kjøpt nye og nå er det tett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuno Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Okei :) Har du noen bilder av framgangen? Hvordan står det til med dashbordet forresten? Blir det ferdig? :) Siter * Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT* * Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD* * Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT* * Honda CRX 1989 *SOLGT* * Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deve87 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Dashbordet er hivd:P Skal lage det på nytt. Ble ikke sånn jeg hadde tenkt meg.. Bilen er kjørbar nå. Den lader 0.9bar og går som et hæl... Det er noen smålekasjer så etter de er tettet så håper jeg på 1.2bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Ja nå venter vi på videobevis MED lyd. GOD lyd. Godlyd! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 ja nå venter vi i spenning på film klipp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deve87 Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hehe, må nok skuffe dere og si at jeg har planer om å bytte kompressorreimhjulet til et som er mindre. Sik at ladetrykket går opp:) Kan legge ut en video etter det. Det kan også ta 1-2 uker før det skjer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pere89 Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Spent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuno Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Spent spent! =) Siter * Fiat Uno Turbo 1.4l MK2 1992 *SOLGT* * Toyota Corolla GTi AE92 1988 *DØD* * Toyota Corolla XLi 1992 *SOLGT* * Honda CRX 1989 *SOLGT* * Toyota Corolla AE86 Levin 1984 Super Charger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deve87 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Har kjøpt meg et nytt reimhjul som sagt. Og det er det bilde av her med det gamle som nabo. Man kan se at det er litt mindre et det orginale. Holder tråden oppe til jeg er ferdig. Men det kan ta tid. Fordi jeg er blitt litt sløv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Damn, dette er gromt! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deve87 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Lader 1bar. Har problemer med at hjernen ikke skjønner det. Motoren går i sikkerthetsmodus og dauer ut. Har bestilt ny oppgradering fra HKS. Har også problemer med clutch glepp på kompressoren. Så må fikse dette før jeg kan legge ut film beviser Bilen er jævla gøy å kjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg