Joshh88 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 golfen min er jævlig syk!:P det er en golf 2 1984 modell 1.3 l med 50 ponnyer;) den bare fusker, hoster, putrer, og dør.. også er det noen ganger den virker nesten litt frisk, også etterhvert så begynner den igjen.. for å si det enkelt den varierer veldig på hvordan humør den er på.. ett lite pms troll:P det jeg lurer på er, hva kan dette være.. jeg har bytta forgasser, der jeg har festet to ledninger til plussen på coilen for å få den til å funke. jeg har byttet coil, noe som hjalp litt.. men ikke så mye..:P den er pinlig å kjøre den i byen for den hoster å harker, og virker som en 100000 år gammel lada:P og en ting til, når jeg kjører i byen fks, så slipper jeg gassen, så begynner bilen å riste litt... kan dette være pga de problemene jeg har fortalt ovenfor? så, er det noen som kan hjelpe meg? gi meg noen tips på hva som kan være galt?? er veldig glad i golfen min og vil gjerne at den skal bli frisk igjen:) på forhand takk:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Bensinpumpe? Filter? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 bytt: fordeler, rotor, stift, plugger osv. kan være nok d, åsså er det ikke noe dyrt heller:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 takk for alle svar:) skal prøves ut:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Bensinpumpe? Filter? er biltema sine pumper til å stole på egentlig? :P Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsyncro Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 sånne min å..:P humørbil.. det hjalp vis æ skifta bensinpumpa å filter.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg