RedLightning Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Fant utav det i tüv papirene, men takk likevel Burny. Justerte opp og vel så det i forhold til det som kreves. Helvete fikk jo nesten høydeskrekk av dette :scared Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Da var senkesettet og felgene godkjent i vognkortet, måtte 4 turer inn til Biltilsynet for å få det. Ellers har jeg justert den til riktig høyde igjen, samt satt på ny, sort takantenne. Gjorde seg godt med årets første skikkelige vårvask. Faen greide å miste ene senterdekselet på den ene felgen. Noen som vet hvor jeg kan skaffe nytt? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Grattis, ikke mange med 9*16 godkjent i vognkortet.. :) Bilen ser bra ut nå, tok min første store vårvask i går jeg også, er noe eget med det.. :P Ang senterdeksler, sjekk om Quality Autoimport forhandler dine felger, og evt hør med Kjartan der.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja det er noe helt eget med det, kunne stått i flere timer og gjort den ren :) Skal høre med quality da, høre hva de sier. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 9x16 hørte jeg.... Måtte valse spesielt? 215/40 på felga?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Ya heard me ;P Ingenting valsing, og 215/40 dekk ja, sweet :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 cool! blir pen strekk på dekka eller for mye strekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Jeg synes det er akkurat passe. Greier fint se felgkanten liksom :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Da gikk bilen gjennom eu-kontroll idag. Ikke skjedd så mye nytt ellers med kjerra. Faen, får ikke tak i nytt senterdeksel til den ene felgen. Hverken quality auto eller Dubmeister i England kunne fikse nytt. Noen tips til hvor jeg kan prøve? Er Keskin det er snakk om.. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Prøv de som produserer Keskin? :) Evt ebay! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 ja dubmeister kontaktet visstnok keskin direkte, men ute av produksjon for øyeblikket. får vel prøve ebay eller noe da ja Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Var på treff/utstilling Mandal i helga, sammen med Tyskstuket fra Stavanger. Fine guttetur :) Har "lånt" bilder av brunerune, takk til han for gode bilder. Min, Egge og Brunerune sine Olemarius 1,2 & 3 Go`gang i leiren Rat Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Der va bildene ja;) Fett fett. Nydelig den treiseren din Thomas:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja råe tur Rune, må ta det igjen. Takk likemåte :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 RÅ bil! Vi prata om deg på treffet vi hadde i helga, om hvor grom den bilen din var:) Er jo ikke langt fra Mandal til Hadeland da, skulle kommet en tur vøtt:idea: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg