golf-espen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Stilig thomas! :D komme snart eg og :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ja blir nok te at me tar turen innom, olemarius, satse på fint vær. Espen best du e klar snart :D Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jadda,blei ikje så verst de bildene der...må få slengt ut någen fra gårsdagen då?:w00t Skulle fått samla ein gjeng og tatt någen kjøre flix ein dag...fikse det du,Thomas?;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ja fixe alt eg Arne :P De bildene fra igår ble ikje så bra :rolleyes: Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hehe,det e bra! Får prøva å få tatt någen t helgå i finveret...hvis d kommeblah Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Må det, inkludert pakken vår som kom idag blah Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Noen som ser hva som er nytt ? :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tja, første jeg la merke til var bildet på veggen til naboen din, men siden det er et bilforum så tipper jeg skiltet:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tja, første jeg la merke til var bildet på veggen til naboen din, men siden det er et bilforum så tipper jeg skiltet:) :roll: Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hoy! Har ikke skjedd så mye nytt med bilen i det siste, bortsett fra nye sideblinkers, frontsett og nye skiltholdere. Venter fremdeles på effektpotte fra Autospar som jeg bestilte for sikkert over 3 uker siden. Sideblinks: Frontsett: Og skiltholder: Håper eksospotten kommer snart. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ser bra ut dette, nye skilter gjør seg bra cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kjøpte og monterte golf 4 girkule/skinn idag, likt det stress87 har? Ga 320,- for mitt hos Fjetland i stavanger. Kappet samtidig girstanga, ble ganske digg. Ellers venter jeg (fremdeles) på effektpotta fra Autospar :wave Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Samme girkule som meg jo! :) Min kostet 329 hos Møller i Trondheim. Hvordan festet du skinnet der nede, og måtte du ta masse teip over stanga for å få det til å sitte? Er jo ganske stor innvendig den kula, en del større enn stanga vel? Fy den kula er god å holde i :w00t Var det bare å bruke baufil på stanga eller? Bruke støvsuger samtidig kanskje så det ikke ryr metallspon nedover der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ble bra! Men du burde få noen nye matter;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Men jeg trenger å se hvordan du kappet stanga (baufil?), samt hvordan du festet skinnet der nede og hvordan du fikk kula til å sitte fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg