Oleee Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Kjørt med full bil enda da? ;) Subber det når du er alene i bilen? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jepp, uten tvil blitt skikkelig pen! Slenger samtidig med noen forslag til fremtidige planer som jeg sitter å forestiller meg i hodet mitt akkurat nuh: -Sota klarglasslykter rundt hele bilen -Lakkere senter på felgene i lik farge som på bilen -Tona alle rutene (Ikke blodharry soting) -Fjerne dørhåndtak/Audi håndtak, samt cleane bakluke så du har liten skiltplass og kanskje en liten cleaning av frontfangeren -Noen diskrè og cleane sideskjørt (Ikke noe M3 tull e.l) Det er ihvertfall det jeg tror hadde gjort bilen enda finere enn det den er nå;) Om du tror det samme er en helt annen sak:op Nesten så man skulle fått noen til å Photoshoppet bilen din. Hehe. Men det koster desverre så veldig mye med bil. Har du forslag til meg Massern? :thumb Sorry OT... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Kjørt med full bil ja, tok det kuli men det subbet i de verste fartsdumpene. Slik er det når jeg er alene også. Greit mye riper i vr6spoileren.. Skjønnhetsfeil var det ikke det vi kalte det? :D Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har du forslag til meg Massern? :thumb Sorry OT... Hehe, har mange forslag som hva kan gjøres med Golf'er jeg:) Som jeg mener kan bli fint. Skjønnhetsfeil var det ikke det vi kalte det? Jepp, skjønnhetsfeil! Tyder bare på kvalitet og at bilen din er lav nok;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Fått satt på nye baklykter nå, neste blir eksos Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Tøff bil gitt :respect Ser ut som Crystal Clear det der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Tøff bil gitt :respectSer ut som Crystal Clear det der eller? :thumb Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 kur , eg åg få ver me på bilde session ! KOmme du på vag treffet neste søndag ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Crystal clear ja, kunne ikke sett for meg noe annet :) Ole bare te å skrika ut så knipse me bilder :-) Ska kanskje på treffet, du? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Sweet! Ble svært bra med nye baklykter, og bilen ser strøken ut! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Grymt! :thumb Hva slags eksos skal du innvestere? Hvordan stuss? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Takker. Blir bakpotte til å begynne med, tenkt på rustfri 2x76, vad tÿcks om det? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Meg og et par kompiser, bl.a. Dambo på poloforumet tok noen kjørebilder. Legger ut noen av mine og et par av hans. Kommer sikkert flere av hans bil i hans tråd etterhvert :thumb Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Stilig! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ja eg skal på treffet, du må komme då :D Blitt fine bilen din kur, har lånt meg valsa nå, så nå ska eg bitte litt lavere! Har senka 80mm foran og 60 bak.. ser fett ut, men mye av karroseriet tar neri når eg kjøre vanlig, e jevligt. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg