Gå til innhold

Prosjekt: Golf Joker 98modell - Solgt!

Ranger emnet


RedLightning

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørt mye om detta i vinter vi Anders..på tide at det skjer noe? ;) Hihi..

Haha, vet, er jævli treig.. :D

Hadde egentlig planer om å hente gule Koni i Lillestrøm i helga på vei til Sverige, men det glemte jeg også.. :P

 

Får se om jeg ikke får opp farten snart, må se hvordan det står til med selvangivelsen om det blir litt overskudd der.. :P Stig skal ha litt for lakkering/diverse også, så det er førsteprioritet.. Jeg og zuhr var ute og snakka med han igår, han hadde litt å gjøre for tiden, men om du hadde noe greier du skulle ha fiksa så fikser han nok det også.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Felgen kledde bilen bra! Men ville justert bilen litt lavere hadde jeg vært deg;) Fortsatt stor klaring til skjermbuene. Hehe. Nå står dette sikkert et annet sted på tråden, men hva er dimensjon på dekk og felger samt hvilket innpress? Litt lat så orker ikke å sjekke akkurat nå:op

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massern, har tenkt tanken på å slippe den lavere, tro meg m'm Men det skal ikke mye til før den tar nedi, spesielt vr6 leppa. Føler meg nesten heldig som fremdeles har den. Men kommer nok til å slippe den, litt etter litt slik at det blir på grensen. Alternativet er å valse men det får tiden vise. 9x16 215/45 et25 står på.

 

Eiriksmil, er nok av strøkne 3ère men takker så mye :)

 

Fremover blir det småting som blir gjort, bl.a. baklykter, litt interiør, potte og diverse

Vw golf3, 98 modell - prosjekt

Vw golf2, 89 modell - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massern, har tenkt tanken på å slippe den lavere, tro meg m'm Men det skal ikke mye til før den tar nedi, spesielt vr6 leppa. Føler meg nesten heldig som fremdeles har den. Men kommer nok til å slippe den, litt etter litt slik at det blir på grensen. Alternativet er å valse men det får tiden vise. 9x16 215/45 et25 står på.

 

Eiriksmil, er nok av strøkne 3ère men takker så mye :)

 

Fremover blir det småting som blir gjort, bl.a. baklykter, litt interiør, potte og diverse

Høres bra ut! Må ha det så lavt som mulig, og gjerne litt lavere;) Om du kjøper andre dekk som er 205/40 så vil du jo kunne senke litt mer, men er uansett et "problem" med VR6-leppa da. Selv så har jeg ikke noe imot at det skraper litt her og der, da jeg syns det er no som hører hjemme på en bil som er senka! Sjarm kaller vi det:phatyo

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Må ha det så lavt som mulig, og gjerne litt lavere;) Om du kjøper andre dekk som er 205/40 så vil du jo kunne senke litt mer, men er uansett et "problem" med VR6-leppa da. Selv så har jeg ikke noe imot at det skraper litt her og der, da jeg syns det er no som hører hjemme på en bil som er senka! Sjarm kaller vi det:phatyo

 

Må si meg enig at på org. lepper gjør det ikke noe om det skraper...

 

Og på styling fangere, er det catkiller for å ta imot skadene...

 

Må skrape litt skal bilen brukes i Norge...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår