RedLightning Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Virkelig noen som har "sommer" :/ Men dette ser bra ut :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ble bra dette..! Begynner å lure på om jeg ikke må ta min lenger ned fremme.. 30mm ser lissom ut som et høydehus sammenlignet med alle andre.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Looking Good thomas! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Tanx, var utrolig deilig og passe stiv og kjøre. Litt bilder kommer i løpet av helgen, må også justere ned bak. Litt for høy der enda Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Som sagt må den lenger ned bak, kanskje foran også? :P Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Som sagt må den lenger ned bak, kanskje foran også? :P Litt til :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Ser veldig bra ut dette. Liker felgene dine :D Ser pent ut uten badlook list må jeg si. :) Sitter å venter på mitt senkesett fra eyecandy.. V-MAXX gewinde ;) Var det stress å montere, trengte du noen spesielt verktøy osv? Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Thanks! Tenkte jeg skulle skru den lavere i løpet av helgen. Får begynne med bakenden, tror jeg kjører den høyden som er foran nå. Skraper her og skraper der, uansett hvor jeg kjører. Uten lufttrykk var det stress å montere, men med en gang jeg fikk låne det gikk det på skinner. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hvordan blir det mespacing og valsing nå da? sinnsykt fin stil på bilen! akkurat slik jeg skal ha på ventoen:D hva betalte du for felger med dekk? my begynde å spare nå:p kan godt svare på pm Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Foreløpig går det ganske greit, tror jeg slipper valsing med mindre jeg skrur den lengre ned. Er jo lav nok foran så det subber i fartsdumper o.l. Trengte heldigvis ikke å space ut Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Ser bra og lavt ut dette... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 ja, kunne tenke meg den bakkeklaringa der, er liksom ikke samme sjanger med 40mm senk og 17" felger:p men hvor kjøpte du felgene da? link? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jammen, se her ja!! :thumb Dette ble jo skikkelig god knall dette! Kunne kanskje senka enda litt til, men da kommer du deg ikke fram lenger..hehe.. Thumbs up for you! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Takk oleeeeee. Er akkurat det, klemmer jeg den lengre ned nå blir det ikke mulig å kjøre nesten. Har senket mer bak etter det bildet ble tatt så nå er den perfekt senket i mine øyne. Får se om en uke og to når fjærene har sunket litt sammen om jeg tar litt foran også :partyon Må få tak i et kamera og tatt noen skikkelige bilder også Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg