wabby Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Har hatt stort annlegg i de siste bilene mine, men denne gangen har jeg lyst på å beholde noe av plassen i bagasjerommet samt ha god trøkk (om det går da:p) Har kikket litt på disse to da de tar lite plass: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4437&katid=31&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4047&katid=31&mid=m436&id=&vn=736 Noen som har testet de over og kan komme med kommentar? Dette skal inn i en BMW E39. Alternativt så har jeg vurdert å skjule forsterkeren i en av siderommene og gått for an kasse. Forslag av liten kasse med trøkk eller kommentar til overnevnte linker mottaes med takk! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Du kan jo ofre reservehjulet og felle ned en kasse der... regner med det er Touring'en du har? Finnes nemlig ferdig reservehjulskasse til E39 Touring... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det er touring ja, har du link til noe slikt? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Har ikke adgang til å linke til egen butikk her :nono: :shake... og har ikke fått lagt den ut der ennå heller. Ordner det ikveld med bilde og greier, så får du søke den opp på E39 der. ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Den er grei, bare send meg link på PM eller her på tråden :) Ellers er jeg åpen for andre forslag evt kommentarer til linkene over. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg