smalltowngangster Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Hei. har litt problemer med kjølinga på bilen til dama. bytta termostat for en uke siden og den har gått fint siden da.. både på korte og lengre turer. idag har samme problemet oppstått igjen. ekspansjonstanken tømmes for vann og motoren går varm. går nesten opp mot rødt. har som regel stoppet bilen og latt den kjøle seg ned, men noen ganger går tempen ned av seg selv noen som har noen idè om hva som kan være feil? bilen er en toyota carina e som har gått ca 185000 mvh Marius Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Vannpumpen din er mest sannsynlig gåen. Den lekker sikkert vann. Har en kamerat med samme bil som opplevde dette i vinter. Endte opp med vannpumpeskifte for å få løst problemet en gang for alle. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 har tenkt samme tanken men synes det er rart at jeg kan kjøre i en uke uten problemer. da lekker den i såfall meget lite.. må da kunne fikses uten å kjøpe ny eller? Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merce202 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 VEl. var det meg ville jeg kjøpt nytt mens jeg hadde det oppe. +for å være på den sikre siden:) sjekk også oljenivå;) toppakning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg og ville ha skiftet den. Ikke lett å komme til der den er, men det går vel bra. Må vel ta det fra undersiden hvis jeg ikke husker feil. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 oljenivået er som det skal. og hadde topp pakninga gått ville jeg vel sett det på eksosen. får vel ta den vannpumpa da, selv om jobben ikke frister:( Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg