bikkers Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Det får være så^^ Golf er golf, IKKE JETTA!!!!!! Det blir som å sette skyline lykter på en micra. Hehe Alle sin mening! fyf.... er nesten som om jeg skulle sakt det selv.... :thanks Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 "The smake is like the bake" som det heter på nynorsk ... men Corrado-front er enda råere enn Rallye. Men det er en helt annen bil jo! En for seg selv! En damn nice en å! Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 fyf.... er nesten som om jeg skulle sakt det selv.... :thanks Finaly Someone^^ Noen som er enig her^^ Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Rallye front er noe av det fineste du kan ha på golfen, og de som mener no annet er bare misunnelige:P haha og jeg er helt partisk i denne diskusjonen:blah: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg tenker noe i dene duren, bare til golf da: http://www.stxstyling.co.uk/StxStyling/Cars/showit.php?pnum=1084 Kan det være vanskelig hvis du har en dreven sveiser til å bare bygge ut skjermene? Jeg har det panseret der til golf 2 om du er interessert i det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 det jeg mente det er at jettafront er stygt.(men denne diskusjonen blir vi aldri ferdig med...) har aldri sakt at rallyfront er stygt. det er noe av det peneste du får på golf. Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Rallye front er noe av det fineste du kan ha på golfen, og de som mener no annet er bare misunnelige:P haha og jeg er helt partisk i denne diskusjonen:blah: Hehe ikke akkurst, men du om det.. end of story! Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg har det panseret der til golf 2 om du er interessert i det... Det hadde vært litt kult da.. prisen på det? Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 det jeg mente det er at jettafront er stygt.(men denne diskusjonen blir vi aldri ferdig med...) har aldri sakt at rallyfront er stygt. det er noe av det peneste du får på golf. Ok men nå er vi ferdig med dette! hehe.. Nå vil jeg heller se noen hive opp noen fete linker til noen rå kule stylingkitt! Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Jetta front er ikke noe fint .... mens Rallye og Corr er deilit ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Hold handelsrelaterte poster til PM eller Kjøp/Salg! Men å lire av seg at Rallye lykter er Jetta-lykter. Har du sjekket hva en Rallye Golf er? Uansett for å svare deg på breddehjulbuer må du nok tenke i baner ala Gruppe H/Bergrenn. Google it! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 En civic jo! Edit: Min feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg