Gå til innhold

Dunkelyd

Ranger emnet


jankarl

Anbefalte innlegg

Hey.. jeg har akkurat byttet til v-maxx justerbart på bilen. Men etter dette så kom det en dunke lyd framme. Denne høres når du kjøre i humper og og slikt. Noen så har peiling på hva dom er galt.. + jeg syns bilen ble veldig myk bak. Er det noe som kan gjøres med dette..

 

Det er snakk om en Audi a4 1.8tq 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.. jeg har akkurat byttet til v-maxx justerbart på bilen. Men etter dette så kom det en dunke lyd framme. Denne høres når du kjøre i humper og og slikt. Noen så har peiling på hva dom er galt.. + jeg syns bilen ble veldig myk bak. Er det noe som kan gjøres med dette..

 

Det er snakk om en Audi a4 1.8tq 2000mod

 

Du må av me heile greia og sette på et par skiver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Om du ikke forflytter alt som er av innmat fra orginal demper og setter det inn i riktig rekkefølge, så vil dette føre til at det blir ulyd i demper. Det kan også være fordi du ikke har strammet godt nok skruen i top, da vil det bli slark som fører til støy. Og om du har vært veldig brutal under montering så kan du ha tatt knekken på noen bærearmer, men dette kan du sjekke ved å ratte frem og tilbake. Om det blir en klukkelyd, så er det bærearmen din som har tatt kvelden. Denne lyden kommer også på humper om dette er tilfellet. Men mitt råd er å sjekke om alt er montert i riktig rekkefølge. Om du ikke vet hvilken rekkefølge det er, så kan du dra til din nermeste audiforhalder å få utskrift av oppbyggningen i demperen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår