larseirik Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 hei har et problem med min audi 80 :/ problemet er at når bilen er varm begynner den å nygge når jeg slipper gassen. har prøvd å skjifte fordeler coil pluggledninger osv. men det ble ikke bedre :( har også prøvd å bytte elektronikken i monopointen men det ble ikke ett hakk bedre av det heller. kan også nevne at det blir verre jo mindre bensin det er på tanken. mvh.lars eirik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Bensinfilteret? Falskluft? Tenningstidspunktet? Lambdaen? En av fire ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 bensin filter er det ikke for det er ikke så gammelt å det var der før vi skiftet også. har sjekket for falskluft men finner ingenting. tenningstidspunkt er ok. å lamdbda er skjiftet 2 ganger men ble ikke bedre... men kan det være noe med monopointen ? for lavt trykk på dysa, spjeld åpning el. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 flere forslag :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Må da være dårlig kontakt ett eller annet sted. Sjekk alle plugger i tenningssystemet og monomotronic'en. Du har vel TPS også? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hva med bensinpumpe? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Hva med bensinpumpe? da hadde vel den fucka seg hele veien å ikke bare når jeg slipper opp gassen ? men TPS ? hvem hva hvor ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 da hadde vel den fucka seg hele veien å ikke bare når jeg slipper opp gassen ? men TPS ? hvem hva hvor ? :P Hvis den gir for dårlig trykk så lager det problemer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 men TPS ? hvem hva hvor ? :P Throttle Position Sensor Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseirik Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Throttle Position Sensor hmm okay da :D men vet ikje om eg har det :P vett eg har ein gasspedall med wire te monopoint. mer har eg itje sett etter. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg