poitdexter Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Denne hører jo egentlig til under kjøp og salg, men legger den ut er også: Jeg vurderer å selge mitt påbegjynte turbo prosjekt. Motoren er bmw`s legendariske 4cyl 2,0l (m10), borret til 2150cc(92mm). Med smidde mahle lav komp stempler. alle ringer og lagere er skiftet. Veiv, råder stempler er veid og vektjustert, og den har store ventiler. Den tåler minst 550hk uten å bytte noen innvendige deler. Motoren selges uten turbo og forgassere/innsprut. Men er helt klar for at turbo kan settes rett på. Den aldrig gått med turbo, og kun en måned uten etter ombygging. Vurderes solgt ved hurtig avgørelse 10 000kr. eller bud. Motoren passer rett i 02/e21/e28/e30+++ Komplett forgasser turbo kitt kan følge med mot pris tilleg. Har også et komplett injection system (keugelfisher) liggende. Mvh Adrian Leversby 98001188 Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Selger ikke med 02 karosseri og da.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 jo hvis du mener 200ti`en min så er den faktisk til salgs den også:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hva skal du ha for den da....og hvilken årsmodell er dette snakk om Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Den er en 1970 model 2002ti i sølv metallic. Den har stått inne de siste 10årene etter den ble total restaurert. Litt av lakken har flakket av på venstre dør, men ellers sitter den veldig bra sammen i fester osv. Ingen riper eller bulker, og har veldig fin krom på håndtak og lister med en strøken kromfanger bak. Det er turbo skjermbreddere og fanger, men kan kjøres uten fanger siden den er laget før det ble påbudt med fangere. Ellers er det et strøkent delskinn interiør med et veldig sjeldent sportsratt. 4:11 utveksling. Alpina look vinterfelger nesten nye pigg dekk og orginale sommer felger med gode dekk. Den er nesten rustfri, noe som er ganske sjeldent. Bilen er tatt inn fra Sverige og er ikke på skilter, men er fullt registrer bar per dags dato, og selvfølgelig uten importavgifter. Jeg vurderer å selge den for på grunn av et nytt prosjekt. jeg vil ha 20 000 kr for den ved hurtig avgjørelse, det er garantert veldig billig for denne bilen, men jeg vil heller få solgt den så fort som mulig hvis jeg skal selge den nå... Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by just crusing Hva skal du ha for den da....og hvilken årsmodell er dette snakk om Fikk du pm min? er ikke alltid de kommer frem... Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Heisann! Har kommet over denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=355776&username= Det er nyoverhalt motor,ikke skikkelig innkjørt enda...men er registrert som 320..men har 325motor,kasse og bremser...skulle få med 325 bakstilling også. er henta ut 250hk ved 0,6bar. men er usikker jeg...hvordan det blir,han sier det er litt rust på ene bakskjermen,og litt på kanalene..men ingenting alvolig.. noen som har forslag til framgangsmetode? tørr ikke kjøpe usett. takk på forhånd mvh fattig student ;) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by CrZyWiz Heisann! Har kommet over denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=355776&username= Det er nyoverhalt motor,ikke skikkelig innkjørt enda...men er registrert som 320..men har 325motor,kasse og bremser...skulle få med 325 bakstilling også. er henta ut 250hk ved 0,6bar. men er usikker jeg...hvordan det blir,han sier det er litt rust på ene bakskjermen,og litt på kanalene..men ingenting alvolig.. noen som har forslag til framgangsmetode? tørr ikke kjøpe usett. takk på forhånd mvh fattig student ;) mulig det er den linren her inne prøvde å selge for rundt 30k mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Nope det er ikke den. for den har jeg nemlig kjøpt (i dag):D Og den er regga som 316 Dette er en salgs annonse (hint hint) Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronnie Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 jeg har en 325 i 86 mod som skal selges den er nylakket hvit perlemor og nyoverhalt motor 89 mod motor masse nye deler alt av bremser og bremserør og hjulager demper fjerer bens tank og pumpe. har 16 tomms felger som følger med .er du innterisert kan du ringe Erik på 911 05902 og alt er rustbeskyttet innvendig og utvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg