Scorpio29 Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ser ofte på tv att folk jekker bilen opp bak ved å jekke den opp under kardangen. Er dette noe å anbefale? Er ikke merkert som ett jekkpunkt ifølge manualer, men virker nå som det funker bra (har ikke prøvd det selv). Kan det ikke bli skader på drivverket/akslingene ved slik "motsatt" tyngdekraft? Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Det går, men ikke å anbefale Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Ikke å anbefale???? har da ALDRI hørt at en liksom skal ødelegge noe med å jekke i akselen...tullball... Men folk jegger sånn midt på bilen fordi en gammel bil ikke bør løftes på kanler og slike ting, da det som regel ikke er så sterkt som da bilen var ny... å stikke jekken opp gjennom kanalen kan bli dyrt..:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Hehe. Ja det er ikke tull heller... Så foresten "Jimmy Shine" jekke en av bilene sine på denne måten og det var da snakk om en meget dyr utstillings-roadster. Tviler på han hadde gjort det om det var risiko for å ødelegge noe. Takker for svar. Denegod Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Når en snakker om tyngdepunkt og manualer, så viser noen av de også at en skal f.eks løfte under traversen forran... Å bilens rette punkt er jo nærmest hjula.. om en skal f.eks bytte kanaler på en bil er det beste å ha bukker på bakaksel og lengst ute på børebruene forran... For da "står" bilen slik den gjør på veien, så da er mulgheten for at åpningene skal bli bra tilstede..:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.