Gå til innhold

Spotting i Harstad

Ranger emnet


Margido

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel bare totte som har blå 240 som bråker å har hull i panseret her i byen som jeg kommer på.. :p

 

Han hadde vel laga de hullene i fjor sommer mener jeg å huske..

Endret av esbandos

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så den jeg også. (Skrev tidligere i tråden å etterlyste den)

Den var rød og tror den var på prøveskilt, men er dog usikker på sistnevnte.

 

Hei

 

Ja se der ja. Så at du hadde postet om den tidligere nå, men jeg så det ikke tidligere idag.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hvor holder du til med din nsx?

 

Hei

 

Min NSX befinner seg i Narvik. Er jo mere NSX'er rundt omkring enn Huiyiuidaier nå. :-)

 

Den svarte i Harstad har jeg kontroll på. Den røde/svarte med provskilt har jeg ikke kontroll på. Det kan være det dukker opp en rød/svart NSX til i Harstad nå om ikke lenge også.

 

Det betyr at det er 4 NSX'er i nærheten av hverandre.

 

4 av ca. 8000 i verden.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Min NSX befinner seg i Narvik. Er jo mere NSX'er rundt omkring enn Huiyiuidaier nå. :-)

 

Den svarte i Harstad har jeg kontroll på. Den røde/svarte med provskilt har jeg ikke kontroll på. Det kan være det dukker opp en rød/svart NSX til i Harstad nå om ikke lenge også.

 

Det betyr at det er 4 NSX'er i nærheten av hverandre.

 

4 av ca. 8000 i verden.

 

Mvh

 

Jævlig fin bil du har. Skulle gjerne sett den "live", men holder selv til i tromsø. Skal for så vidt til harstad på torsdag. Har du bilen ute på veien, eller står den trygt innlåst til våren virkelig er her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig fin bil du har. Skulle gjerne sett den "live", men holder selv til i tromsø. Skal for så vidt til harstad på torsdag. Har du bilen ute på veien, eller står den trygt innlåst til våren virkelig er her?

 

Hei

 

Den står nok trygt parkert med silkepyjamasen på i garasjen. Er grei å kjøre på vinteren også. Men den er så lav at det er ikke helt lurt Vintertur 2003

 

Skal en tur til Tromsø nå på våren en gang. Kan alltids få til noe da.

 

Her er bilen med silkepyjamasen på. Riktignok ute da. Før jeg fikk garasje "lokalt".

 

Er redd dette ble en del offtopic da.

 

NSX_parkert.jpg

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen offtopic :-)

 

Hører rykter i en Porsche 996 med litt over 600 gamp som skal befinne seg i Harstad. Noen som vet?

 

Hei

 

Det "kryr" jo av Porscher med masse hk's her i området. Er en sånn der 911 sak her i Narvik med voldsomt med hester. Og nå en i Harstad også.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår