sigbha Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 tror ikke det men var kuttet hull i panseret noe ala det han har, men han hadde vel ikke det for nå i vinter? bråka iallefall en god del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 (endret) Er vel bare totte som har blå 240 som bråker å har hull i panseret her i byen som jeg kommer på.. :p Han hadde vel laga de hullene i fjor sommer mener jeg å huske.. Endret April 22, 2009 av esbandos Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 da var det vel han da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hei Hørte rykter om en svart/rød NSX med prøveskilt i Harstad igår. Noen som har peiling på den? Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Ja så den jeg også. (Skrev tidligere i tråden å etterlyste den) Den var rød og tror den var på prøveskilt, men er dog usikker på sistnevnte. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Ja så den jeg også. (Skrev tidligere i tråden å etterlyste den)Den var rød og tror den var på prøveskilt, men er dog usikker på sistnevnte. Hei Ja se der ja. Så at du hadde postet om den tidligere nå, men jeg så det ikke tidligere idag. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaswrx Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 såg med den NSX idag röd utan skylta på! han kollade efter min bil med! sedan såg jag två cossi nere vid norcargo kajen! en svart med guldfälgar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei Hvor holder du til med din nsx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei Hvor holder du til med din nsx? Hei Min NSX befinner seg i Narvik. Er jo mere NSX'er rundt omkring enn Huiyiuidaier nå. :-) Den svarte i Harstad har jeg kontroll på. Den røde/svarte med provskilt har jeg ikke kontroll på. Det kan være det dukker opp en rød/svart NSX til i Harstad nå om ikke lenge også. Det betyr at det er 4 NSX'er i nærheten av hverandre. 4 av ca. 8000 i verden. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaswrx Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 få se om man får se något skoj ikväll i byn! ska nog dra ner en runda till norcargo kajen ikväll! bara komma fram och snacka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hei Min NSX befinner seg i Narvik. Er jo mere NSX'er rundt omkring enn Huiyiuidaier nå. :-) Den svarte i Harstad har jeg kontroll på. Den røde/svarte med provskilt har jeg ikke kontroll på. Det kan være det dukker opp en rød/svart NSX til i Harstad nå om ikke lenge også. Det betyr at det er 4 NSX'er i nærheten av hverandre. 4 av ca. 8000 i verden. Mvh Jævlig fin bil du har. Skulle gjerne sett den "live", men holder selv til i tromsø. Skal for så vidt til harstad på torsdag. Har du bilen ute på veien, eller står den trygt innlåst til våren virkelig er her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Jævlig fin bil du har. Skulle gjerne sett den "live", men holder selv til i tromsø. Skal for så vidt til harstad på torsdag. Har du bilen ute på veien, eller står den trygt innlåst til våren virkelig er her? Hei Den står nok trygt parkert med silkepyjamasen på i garasjen. Er grei å kjøre på vinteren også. Men den er så lav at det er ikke helt lurt Vintertur 2003 Skal en tur til Tromsø nå på våren en gang. Kan alltids få til noe da. Her er bilen med silkepyjamasen på. Riktignok ute da. Før jeg fikk garasje "lokalt". Er redd dette ble en del offtopic da. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Ingen offtopic :-) Hører rykter i en Porsche 996 med litt over 600 gamp som skal befinne seg i Harstad. Noen som vet? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Ingen offtopic :-) Hører rykter i en Porsche 996 med litt over 600 gamp som skal befinne seg i Harstad. Noen som vet? Hei Det "kryr" jo av Porscher med masse hk's her i området. Er en sånn der 911 sak her i Narvik med voldsomt med hester. Og nå en i Harstad også. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Audien som vi snakker om er vell gjerne en sort RS2? Den kommer forhåpentligvis på veien iløpet av sommeren! Motor er ferdig bygget (1100HK) :o INSANE! (nei, det er ikke min:p) Står en 911 nede ved harstad brygge (baksiden) av den nye typen. Vanvittig rå! :D Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg