ivaska Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 har 4 subbere som skal inn i en mondeo sedan 97 mod det er to 10" av soundstream, typen van gogh og det er to 12" av blaupunkt, typen velocity VCS 1200. skal bruke 2 Xelent (tx300a) forsterkere til å drive dette. jeg har til disposisjon baki: 110 cm bredt, 90 langt og 35 cm høyt. noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få best mulig lyd ut av dette i henhold til størrelse på kasse® og åssen basserne skal stå baki? eller om noen vet om noen som bgger kasser til vanlig som kan hjelpe meg? er litt for fersk på kassebygging føler jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 4 lukkede kasser, Mye lyd blir det vel uansett. Og Lukkede kasser høres bedre ut og tar mindre plass... Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Det største problemet her er at det er en Mondeo sedan... har du nedfellbare bakseterygger på den? Du nevner 90cm langt, da mener du dybden innover i bagasjerommet? Du kan altså bruke nærmest hele bagasjerommet til dette? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 ser du har 2 typer forskjellige elementer. dette er ikke noe sjakktrekk akkurat. ville bare brukt soundstream subbene. eller bare blapunkt. ikke spesiellt bra å blande forskjellige elementer. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivaska Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Det største problemet her er at det er en Mondeo sedan... har du nedfellbare bakseterygger på den?Du nevner 90cm langt, da mener du dybden innover i bagasjerommet? Du kan altså bruke nærmest hele bagasjerommet til dette? jepp er nedfellbare seterygger, og 90 cm dypt innover. jeg tenkte kanskje å få bygget kasser slik at det ene paret tar seg av det litt dypere og det andre paret litt høyere. men vet ikke hvor store kasser jeg bør bygge. hva bør litervolumet i kassene være på i de forskjellige kassene? kan godt bruke hele bagasjerommet til kasser hvis det blir bedre lyd og bass av den grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 vcs subber med "chrome lokk bak" ?? vil du selge, evt er de meget god stand?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivaska Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 vcs subber med "chrome lokk bak" ?? vil du selge, evt er de meget god stand?? :) er dem med krom bak ja, men skal bytte dem med en kompis sine to 10" av samme typen jeg har, så jeg får 4 like elementer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg