deetee Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by k9v Er det bare jeg som lurer på hvodan du lager ingame filmer? :rolleyes: Det er relativt enkelt :) Bare gå på http://www.fraps.com og last ned programmet. Fyr det opp, gå inn i spillet, trykk F9 - så dumper den video til c:\fraps\ F9 igjen for å stoppe dumpingen. Du vil da få rå-format, jeg encoda til DivX ved å bruke dr.divx - http://www.divx.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 tok ett bilde av min fra tv'n.heh.,.. synd jeg har like farger omtrent som den der over her da.. men men.... ikke kommet så langt enna... tatt 60 og noe av 111.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Skal se om jeg orker å komme lengre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Når får man kameleonlakk?? Har Level 3 paint, men kan man få no mer? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by deetee Det er relativt enkelt :) Bare gå på http://www.fraps.com og last ned programmet. Fyr det opp, gå inn i spillet, trykk F9 - så dumper den video til c:\fraps\ F9 igjen for å stoppe dumpingen. Du vil da få rå-format, jeg encoda til DivX ved å bruke dr.divx - http://www.divx.com er det bare meg som får et hakkete spill dersom jeg bruker Fraps? noen tips om hva jeg kan gjøre for at det skal gå reint? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Laaars Når får man kameleonlakk?? Har Level 3 paint, men kan man få no mer? 60~ish tror jeg Du må trykke på de knappene ved siden av lakknavn Glossy - Metallic - Pearlscent eller no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! er det bare meg som får et hakkete spill dersom jeg bruker Fraps? noen tips om hva jeg kan gjøre for at det skal gå reint? gi faen i å bruke fraps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Decepe gi faen i å bruke fraps? Har ikke mer å vise deg annet enn :ass Kan man ikke svare så svarer man heller ikke ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deetee Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! er det bare meg som får et hakkete spill dersom jeg bruker Fraps? noen tips om hva jeg kan gjøre for at det skal gå reint? Når du tar opp med fraps går det desverre ikke ann å få ting flytende.. Du må tenke på at den fanger RAW format og slenger på disken din.. Men .. Du kan sette ned oppløsninga, ikke vits i å ta 1280, 1024 eller 800 video, sett heller bildestørrelsen i spillet til 640x480, så vil maskinen ha litt lettere for å dumpe video/lyd til disken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Lekt meg litt med Fraps og Premiere i dag og her er resultatet. ftp://rakanishu.ath.cx:54/nfsu_longdrift-xrf.rakanishu.avi 37.1 Mb - Nyeste dixv codec Videoen inneholder en 10 rundersdrift på bane 1. 340k score :D Enjoy :cool: Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! Har ikke mer å vise deg annet enn :ass Kan man ikke svare så svarer man heller ikke ;) Hvis det hakker uten fraps så burde du stille ned oppløsning osv. Men hvis det hakker med fraps så er løsningen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 ...nå er det igjen 15 baner.. ellerno. 12-13 kanskje.. ikke stressa med og komme så langt heller.. gått fort, når vi var 2 gikk det jo en del kjappere.. tatt alt på medium, Har alt på MAX på performance nå.. og har lagd bilen sånn jeg vil at den skal se ut.. blitt tøff :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by NissanPrimera Takk:) Fikk det til, men har ikke noe sted og legge ut bilde av bilen jeg bruker på nfsu:( send meg bilde, kan jeg legge det opp... hakke du side sjøl a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Essex send meg bilde, kan jeg legge det opp... hakke du side sjøl a? Haha!! Det tenkte jeg ikke på enganglol Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg