Kimolaptop Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Hvor kan jeg få tak i slike småe 16V merker til å ha i grillen? Syns det ser litt fint ut med det merket... det originale GTI 16V blir for stort for emblemfri grill... Noen som veT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Dekal-trim? thumpsup Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 ja.. dra til nærmeste vw forhandler og bestill.. koster sikkert 50-100 kr hvis ikke er 16v merket til opel astra rimelig fint. det kosta 86 kr trur jeg. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Audidefender, jeg har faktisk hele 16 bonder som strever med og føde min 139 hester ! :) hehee :) Jeg fant faktisk slike merker på mobilsentrum.no.. men vet ikke om det er noe å satse på da, koster ikke rare greia da.. menmen. Helios, hvordan er det merker som du prater om festa til grillen? klips slik som det originale eller klister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by Kimolaptop Hvor kan jeg få tak i slike småe 16V merker til å ha i grillen? Syns det ser litt fint ut med det merket... det originale GTI 16V blir for stort for emblemfri grill... Noen som veT? Hvorfor skal du ha det merket da? Blir mye penere uten noe dilldall.... :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Noen av oss fjerner merker, sparkler, pusser og pynter, mens andre klistrer på mest mulig. Hva med cl merke? Litt show når en eller annen kommer smygende i 3.16 en, og tror de har en sjanse, så trør du på gassen og viser hva en 1,8 16v er god for. Fysiske bevis er viktigere en merker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 fra spøk til revolver, et lite sexy g60 eller 16v merke i grillen er vel egentlig bare pent, og siden du har wunderwagonen, så e det fint. Er et firma i England, Trimsport, som selger alt mulig croma dippedutter og masse skilter http://trimsport.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Kimolaptop Audidefender, jeg har faktisk hele 16 bonder som strever med og føde min 139 hester ! :) hehee :) Jeg fant faktisk slike merker på mobilsentrum.no.. men vet ikke om det er noe å satse på da, koster ikke rare greia da.. menmen. Helios, hvordan er det merker som du prater om festa til grillen? klips slik som det originale eller klister? jeg snakker om klister ja.. kjøper du merke fra nyere bil er det lim.. kjempekjekt :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Har et sånn 16merke på PC'n min her...:) Det som sitter bakpå med GolfGTI logoen..... Pentium4 2,56 16V duger! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg