Gå til innhold

Tyveri av Ventilhetter!

Ranger emnet


posse

Anbefalte innlegg

Da har sykkelsesongen startet for snørrungene å ventil hettene mine er blitt stjålet 4 ganger på 2 uker :@

Skrudde de til med 10mm pipe men ikke faen om de får stå der i fred!

 

Tiltak?

 

Vurderer sterkt å skjære hull i dekkene på sykkelene rundt om , om jeg ser noen med samme ventil hetter!

 

Faens snørrunger,se til hellvette å få seg en annen hobby!

- 99 Mercedes C180 W202 /// AMG

[x]83 Volvo 245 TIC Team White Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmmm, høres jævlig irriterende ut ja "/

Men tiltak kan jo være å bruke ventilhetter som ikke er særlig tøffe da:P Er jo egentlig ikke så mye annet å gjøre...

Tenkte litt på locktite, som hadde gjort at hvær gang man skal fylle luft må man ødelegge hele ventilen, eller bruke ventilhetter som er uten kanter, og tighte med en tang? men ville kansje ikke sett så pent ut:P

- 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...)

- 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd)

- 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt loctite og skrudd til så ventilen gikk rundt , men likevell, de får dem av..

 

 

Tenkte å legge små biter med barberblad helt i underkant slik at di kutter de små klepto-fingrene sine neste gang

- 99 Mercedes C180 W202 /// AMG

[x]83 Volvo 245 TIC Team White Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde akkurat det samme med meg. Hadde noen fancy Mini ventil hetter. Ble borte når bilen stod parkert ute ved hytta vår. Jævlig irriterende. Disse var til og med strammet med en liten låsebolt på siden (umbracko). Er sjelden ute i det strøket så har ikke funnet ut hvem som har stjålet dem. Må ha vært noen drittunger. Hvem andre gidd stjele noen ventilhetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt loctite og skrudd til så ventilen gikk rundt , men likevell, de får dem av..

 

 

Tenkte å legge små biter med barberblad helt i underkant slik at di kutter de små klepto-fingrene sine neste gang

 

Hehe, den var ikke dum:P

 

Eller bare lagd til en utløsermekanisme som gjør at det spruter syre i øynene demmes når de begynner å skru;) LOL xD

- 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...)

- 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd)

- 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klepto fingre tar alt de kommer over, det beste er å kjøpe noen nye hetter, snakke litt høyt om det rundt drittunger på sykler å så sette seg te å vente på kvelde. eller når bilen står i ro. så er det bare å fly ut med ei rake å mate den over fingra på dem, så tar du tak i nakken på dem, ikke hardt siden de sikkert er mindreårige å du kan få problemer med snuten av dette. så tar du dem med hjem der de bor å forlanger 50 til nye hetter eller så går du til snuten, da har du dine gamle hetter og 50 spenn til noen billige på biltema som du kan bruke når bilen ikke trenger å se helt topp ut.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla snørrunger har stjælt 2 fancy ventilhetter på sprintern vår, var 2 deilige ventilhetter! husker hvor hardt jeg hadde strammet de! åååh, skal dra de skikkelig fra øra hvis jeg tar de!!!

 

 

eller, beste må vel være med å ta med de hjem da?:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde noen fete 8boll hetter på l200 min som passer felgene supert, hadde griseflaks å var oppe på natta rundt 1 for å hente meg et glass vann å så to kids på 16 som satt på hver side av bilen å skrudde av hettene, spreng ut å fikk tak i han ene mens han andra kom unna, la han i bakke å spurte hva f... de driver med å fikk til svar at de rappa dem for å ha dem på mopedene. fikk navnet hans å sa at hvis de forsvinner ringer jeg foreldra hans å krever penger så lot jeg han gå. de sto på når bilen ble solgt =)

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del, slå ned, voldta, slå ihjel og kapp hue av 10-åringer som stjeler ventilhetter på sykkel. Da får vi straffet dem skikkelig og unngår at de stjeler ventilhetter igjen.

 

Bilforumet i et nøtteskall..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klepto fingre tar alt de kommer over, det beste er å kjøpe noen nye hetter, snakke litt høyt om det rundt drittunger på sykler å så sette seg te å vente på kvelde. eller når bilen står i ro. så er det bare å fly ut med ei rake å mate den over fingra på dem, så tar du tak i nakken på dem, ikke hardt siden de sikkert er mindreårige å du kan få problemer med snuten av dette. så tar du dem med hjem der de bor å forlanger 50 til nye hetter eller så går du til snuten, da har du dine gamle hetter og 50 spenn til noen billige på biltema som du kan bruke når bilen ikke trenger å se helt topp ut.

 

 

Problemet er at dette skjer på høylys dag!!

- 99 Mercedes C180 W202 /// AMG

[x]83 Volvo 245 TIC Team White Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke noen som har gått så drastisk til verk her, det hardeste var vel barber blader på hettene slik at de kutter seg i fingrene, tror ikke de blir voldtatt, slått ihjel eller mister hode av den grunn. men for all del legg penger i hetter til bilen din for hver gang du går ut å finne ut at det er stjålet. tror du hadde blitt rimelig lei.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår