høggeren Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Byttet dynamo her i dag, siden den andre var gått i dass. satt alt sammen slik det stod, og det funket fint med lading. Satte på annlegget, og merket med en gang at noe ikke stemte, var den velkjente pipelyden som gikk med turtallet, var bare litt. Skrudde opp musikken, men plutsli så kom det en Jævli sånn skurre lyd, og da jeg skrudde ned, var den suse\pipe lyden blitt sinnsykt høy og sprakete. skrudde av spilleren, og alt virket som normalt, til jeg skrudde opp musikken en del, da var det på den igjen.. Å kan det være?? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Mulig du har fått litt mindre støydemping på kjøpet, at det mangler en støydempingskondensator på den nye dynamoen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
høggeren Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 noe som kan settes på sepperat?? kan det bedre seg noe vist e sette på et nytt rele, gjorde det på den gammle bilen min Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg