FirstPrice Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei Har en 1991 MB 190E,2L som fusker ekstremt etter motorvask. Vasket motoren med høytrøkkvasker, dekka til det viktigste. Motoren gikk mens jeg vasket, å ingenting var feil. Tok en tur etter vaskinga, å den begynte å fuske sjukt, å stoppa. Tok av fordeler lokket å den var full av vann. Fordeler lokket var jævlig slitt, så bytta lokket og rotoren, og plugger. Den fusker ennå helt sinnsjukt. Den tenner på alle 4, men det går ikke å kjøre med. Maks fart på morran er 50km/t. Tenkte jeg skulle prøve å bytte bensin filter - men fuskinga kom etter vaskinga har jeg for meg - hva kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Du har blåst tørt inni fordeleren da? Og ellers alt av koblinger/plugghetter osv...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Ja, alt skal være tørt av det jeg vet. Jeg kan strengt talt ikke mye, men kan jo prøve å forklare? ledningene fra fordeleren går til en annen greie, coil kanskje? Tok de opp og sprayet noe fukt "hemmende" der. Må bare gå over det meste av kontakter i motorrommet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Blås trykkluft i alt av kontakter. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg