Gå til innhold

elektronikken i bilen streiker!

Ranger emnet


kaatek

Anbefalte innlegg

Jeg har en vw passat 95 mod. den har gått knirkefritt helt til i dag.

Den begynnte plutselig å jukse med elektronikken. lysa blinker (slår seg av innimellom) abs lampa begynner å blinke, oljelapma blinker, cd spilleren slår seg av(blir noen ganger resatt til fabrikk innstillinger) bilen har også stoppa et par ganger, selv om jeg ikke gjør noe som skulle tilsi at den skulle stoppe.

 

noen som har vært ute for noe liknende, eller vet hva som er problemet?

 

jeg er mottagelig for all mulig hjelp, dette haster å få rettet opp!

 

takk for alle svar!

navara 04

passat 95

caravelle 88 syncro

caravelle 89 coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fikk ett lignende problem hin dagen med min, kjørte, stoppet kjører igjen, ingen lys i instrument panel og langlys var blitt nærlys og visa versa..

kjører ca 5 min og vips der blei det normalt igjen...

 

sikkert bare en liten jording feil da eg vet det er ikke helt god jording framme, det reinet MYE den dagen og da, kan vere det

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Jeg har en vw passat 95 mod. den har gått knirkefritt helt til i dag.

Den begynnte plutselig å jukse med elektronikken. lysa blinker (slår seg av innimellom) abs lampa begynner å blinke, oljelapma blinker, cd spilleren slår seg av(blir noen ganger resatt til fabrikk innstillinger) bilen har også stoppa et par ganger, selv om jeg ikke gjør noe som skulle tilsi at den skulle stoppe.

 

noen som har vært ute for noe liknende, eller vet hva som er problemet?

 

jeg er mottagelig for all mulig hjelp, dette haster å få rettet opp!

 

takk for alle svar!

 

 

Tenningsbryter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår