AndreasW Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Vil det gå greit å lakkere inne i et partytelt(den hvite store typen) hvis man tetter alle åpninger med teip og fukter gulvet(presenning på gulvet) før man lakkerer? Og hva koster ca. 1 liter metallic lakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaHelge Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hehe,, Null problem, jeg lakkerte min bil i Førde i Sogn under en stor pressening som jeg støttet opp med noen planker,, Fungerte utmerket!! Bare Teip godt igjen alle åpninger slik at ikke Fluer og Dritt kommer inn og setter seg i lakken,!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Herregud Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Herregud Sikkert ikke en ny bil som skal lakkeres da å sikkert ikke veldig nøye. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 hadde vært greit med noe ventilasjon der da.ekke smart å ha teltet 100% tett.. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Da jeg lakkerte i garasjen, hadde jeg fluenetting som dekket hele garasjeport åpningen, slik at det ikke lurte seg inn insekter når jeg skulle ut, og i vinduene som stod åpne. Sikkert lurt å gjøre det samme her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg