Gå til innhold

Selges disse i par, eller stykkvis?

Ranger emnet


Talker

Anbefalte innlegg

Selges vel parvis, men jeg villi finni noe annet enn de der tror jeg... Eltek har noen som er veldig bra
Dette er vel bare nok et bevis på at du er mer opptatt av å skaffe kunder til sponsorene dine enn å hjelpe folk... synes du det er bedre at man bruker 456,- på et par HøyPass-filtre (Artikkel DE2781 Delefilter Sub114 100Hz høypass 4ohm) enn en SoundMagus A160-forsterker til 600,- og få innebygde, aktive Høy- og LavPass-filtre på kjøpet?? Har du egentlig prøvd Backe's filtre? Synes du de blir bedre om jeg øker prisen til 395,-?

 

Jeg kunne gjerne markedsført HøyPass-filtre til 400,- og mer, men da kunne 90 % av kundene like gjerne legge på et par hundrelapper til og få en forsterker isteden, og forbedre lyden i langt større grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel bare nok et bevis på at du er mer opptatt av å skaffe kunder til sponsorene dine enn å hjelpe folk... synes du det er bedre at man bruker 456,- på et par HøyPass-filtre (Artikkel DE2781 Delefilter Sub114 100Hz høypass 4ohm) enn en SoundMagus A160-forsterker til 600,- og få innebygde, aktive Høy- og LavPass-filtre på kjøpet?? Har du egentlig prøvd Backe's filtre? Synes du de blir bedre om jeg øker prisen til 395,-?

 

Enig i dette. De aktuelle høyttalerene kan fåes til 438,- inkludert frakt, så filter til 456,- blir jo bare latterlig.

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skrev jo ikke trådstarter hvilke høyttalere det var snakk om, før etter at jeg skrev...
...men allikavel trodde du ikke de der til hundrelappen var noe for han... Synes du forresten jeg burde sette opp prisen til 395,- på de filtrene, så også du kan anbefale de til andre? Og du unngikk behendig mine andre spørsmål til deg.... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men allikavel trodde du ikke de der til hundrelappen var noe for han... Synes du forresten jeg burde sette opp prisen til 395,- på de filtrene, så også du kan anbefale de til andre? Og du unngikk behendig mine andre spørsmål til deg.... ;)

 

Sånn sett så kan han jo bare kjøpe en kondensator til noen få kroner, som gjør samme nytten ;)

 

Det var ikke pga prisen jeg anbefalte det filteret heller, men pga kvaliteten, og delingen....

 

Nei, jeg har ikke testen akkurat den kondensatoren fra backe, men har ofte brukt slike "filter" i installasjoner, og det fungerer helt greit.

 

Skulle gjerne anbefalt merkene du selger også jeg, hvis jeg hadde testet noe av det, men det er noe jeg faktisk aldri har vært borti før... Men jeg kan jo ta inn noe, og teste litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår