¤haz¤ Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 du burde skaffe deg en Haynes manual: Du kan bestille den på nett (amazon.co.uk etc.) eller hos Automobilia: Uranienborgveien 25, Telefon: 22 60 86 00 Jeg kjøpte min der, 300-400 kr husker ikke akkurat. Veldig kjekk bok å ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Finnes ikke denne hos enhver biltema butikk? Mener å ha sett den der ihvertfall :> Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Finnes ikke denne hos enhver biltema butikk? Mener å ha sett den der ihvertfall :> Det har du rett i:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpett2 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Det har du rett i:) Koster 249,- Har kjøpt den, men den må, i forholdt til el-anlegget, kun ses på som en veiledning. Har mange av disse bøkene, bl.a. en for Suzuki, var hos forhandler å lånte verkstedhåndbok og kopimaskin,(hadde med en del egne ark, men etter at jeg var ferdig var der ikke papir igjen). Og der var stor forskjell på original verkstedshåndbok og Haynes, men som veiledning, ok. Har funnet en del DIY's på nett, men ikke akkurat om å fjerne "dørkanal" for å legge ledning til høytalere i bakdører. Igrunnen bare det som mangler. Ha en fin dag TerjeP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 ok, da kan jeg anbefale Bentley sin manual, den bruker verksteder ofte som oppslagsverk. Jeg har den til min 1970 folkevogn. http://www.worldimpex.com/parts/robert-bently-repair-manual-vg05-robert-bentley_256935.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff90 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Tusen takk for masse svar folkens! Er Infinity settet mye bedre enn Pioneer settet på Torshov? Skal kjøpe frontsett til bmw'en min, så må ha noen tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg