kevve Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Kjeda meg i dag, kom ikke opp i muntlig, men måtte stå opp tidlig for å høre at jeg kunne reise hjem :P Ikke mye som er gjort, bare ordna litt her og der ;) Org. Mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroal Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 faen så masse finere audien er orginal... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 burde vært oppe i muntlig ser jeg Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroal Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 tror det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zythius Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Audi er en bil som kler å være original, ja. Satser på originale lettmetallsfelger, flere kromlister, S4 baklys og lignende på min 1992 100 2.3 E. Skal begynne med photoshop for å planlegge litt i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Det er er noe av det styggeste jeg har sett!!!! Til og med en 4åring kunne fiksa det der bedre!! Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 ubeskrivelig elendig kritikk her ja! Gjør heller baklyktene orginale igjen, kanskje rødsot ryggelysene.Fjern nåværendes eksosanlegg og et stygge plategreiene i mellom der. Ta heller den svarte biten fra org bakfanger med pottene og sett på den nye versonen. kanskje litt større enderør? Tror denne kan bli bra med noen forandringer Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Du har photoshop-ferdigheter. Men ikke estetisk sans. I hvert fall ikke etter det bildet der å dømme. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Haha jeg også kan se at den ser ut som ei ræv :P Jeg vil si at jeg har fått til langt bedre og passende modder opp imellom, men er drittlei hele photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg