Valder Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Gitteret på eine mellomtonehøgtalaren min løsna her om dagen så eg skrudde ut høgtalaren for å fikse det (ikkje egentlig nødvendig å skru ut høgtalaren, bare eg som var ein retard og ikkje tenkte meg om). Skrudde inn igjen høgtalaren og festa gitteret. Når eg starta anlegget etterpå funka alt fint bortsett frå høgtalaren eg nettopp hadde skrudd inn igjen. Membranen på høgtalaren driv berre å sig sakte fram og tilbake, kjem nesten ikkje noko lyd. Membranen drar seg overdrevent mykje fram og tilbake (pumpebeveglese, som når eg spiller vanleg, men veldig sakte og overdrevne store bevegelser). Når eg skrur av anlegget igjen "spretter" membranen på plass med et "popp". Har prøvd å skru den ut igjen og sjekka alle kablar, bortsett frå dei som går under dashbordet til delefiltera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Kortslutning på en av høyttalerledningene, gjerne ved innfestinga til høyttaleren i døra. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg