Gå til innhold

Hvem av disse bilene er kulest?

Ranger emnet


stian_seim

Hvilken av disse bilene er kulest?  

53 stemmer

  1. 1. Hvilken av disse bilene er kulest?

    • Mazda 323
      23
    • Nissan Micra
      10
    • Toyota Carina
      21


Anbefalte innlegg

Originally posted by stian_seim

 

Du er bare dum. La oss si at du eide en sånn carina, også hadde den ene bestevennen din Mazda 323, og den andre Nissan Micra, da hadde du også kanskje synes det vært litt kult å hørt hvem av bilen de utenforstående synes er kulest av de. Tenk deg litt om før du skriver noe neste gang.

 

Spør du meg, så er det du som er dum i dette tilfellet! Hadde du spurt om litt grommere og heftigere biler, ville saken vært annerledes.

 

Hva er vitsen med å bry seg om hva folk syntes om disse bilene?? Hvis dere har så råtne og stygge biler, burde dere vel egentlig gi faen i det!!

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alieu

 

Spør du meg, så er det du som er dum i dette tilfellet! Hadde du spurt om litt grommere og heftigere biler, ville saken vært annerledes.

 

Hva er vitsen med å bry seg om hva folk syntes om disse bilene?? Hvis dere har så råtne og stygge biler, burde dere vel egentlig gi faen i det!!

 

Jeg eier ingen av de bilene der jeg. Det var et hypotetisk spørsmål, hvis du vet hva det vil si???

Hvis du syns de er så stygge, så kan du bare la være å stemme?

Det er ingen som holder en pistol mot huet ditt.

 

Og meningen din videre utover om de bilene er for min del uinteressant.

Skal jeg begynne å disse opel corsa? Nei, jeg gidder ikke! Om du liker den bilen så får du jo heller bare gjøre det, jeg respekterer det. Hvis jeg liker Mazda 323 mer en morra mi? så kan vel jeg få lov til det?

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Pollen er vel helt grei den, kan jo være en grunn til og starte den som han sier med kompiser, eller lurer hvilken av de tre han skal velge pga. att han skal ha en arbeidsbil.

Da er det liksom lite poeng og få vite hva folk syns om en ferrari eller lambo.

 

Vet du at jeg er GLAD i deg! Skulle tro du var den første som skjønte det.

 

ALLE SAMMEN BURDE LESE POSTEN TIL BREMBO, så kanskje dere skjønner dere også.

 

By the way rå bil som bilde brembo, er den din?

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår