Jens Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Noen ganger mens jeg har kjørt de siste dagene begynner plutselig de forskjellige lampene å lyse konstant, alle samtidig. Lyser dog bare ca ett minutt før det gir seg. Gjelder parkbrems-, ladelampa og en til. De lyser sterkere jo mer gass jeg gir, på både kald og varm motor. Merker ingen forskjell ellers, bilen er fortsatt lettstartet etc. Regner ikke med at dette er noe særlig seriøst, men likevel kjekt å vite hvorfor de plutselig lyser. Takk for svar, og god helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 jeg tror dette bare er en feil med noen jordinger/dårlig kontakt? eller noe sånt.. som får lampene til å lyse... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Dette er en feil som jeg har reparert ofte på volvo. Det er ledningsmatta som går fra dynamoen og under reimhjulet ved bunnpanna som er def. Der er det mye olje søl sikkert og dermed har ledningen blitt avisolert og går til jord avog til. Dette er sef bare et forslag til feilen, kan være andre ting også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Stemmer nok det... har skifta disse ledningene på min. og der var det ingen isolasjon igjen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Auch ja. Takktakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Dæven, må se å få fikset dette... Bilen er blitt litt tungstartet idag, og viskere går nesten ikke rundt. Akkurat som om den ikke lader... Dessuten sank bensinmåleren min til reservetankfeltet selvom det var masse bensin på. Tempmåleren sank også - hvorfor i alle dager gjør de det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Akkurat samme feil som de sa tidligere. Har ikke bensinmåleren jording så får den jo ikke spenning innpå og da vil den jo ikke vise en dritt. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Vel gutter. Fredag morgen stoppet bilen midt på E6 og var helt død. Problemet viste seg å være slitte børster nedi dynamoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg