cteigen Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 er det noen som kan legge ut bilder av hvordan dere trakk ledning fra motor rom til bagasje rom? gjerne forklar hvordan dere gjore det:) Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 jeg borret hull i torpedoveggen under der gasswiren går inn til gasspedalen. også bøde og bente jeg bare den plast lista langs kanalen slik at jeg fikk dyttet kablen nedi. litt jobb, men funker fint. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 har du bilde av det? Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 nei, desverre Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 kjør på med lys ned i motorrommet, legg deg inn i bilen og se om det er noen hull ut igjennom torpedo veggen, eller bare ta en drill og borr i vei:) er ikke så farlig... kan tette igjen med silikon når ledningen er ferdig lagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 kan det ikke begynne og ruste rundt hullet hvis jeg borrer? Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 altså, det skal en del til om du tetter med silikon på begge sider.. eller så kan du kjøre på med litt middel som er forebyggende for rust.. arcanol .. elns :) tror ikke du skal være så redd for det inni motorrommet uansett.. det er en del varme og all fuktighet vil vel fordampe ganske fort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 ok:) noen som har boroet? noen med bilder av dette? Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 okei, må spørre har du trukket signalkabel? isåfall hvilken side er denne på? VIKTIG at denne er på motsatt side av strøm.. hadde jeg vært deg.. hadde jeg trukket strømkabelen på passasjer siden, og signal på førersiden. da bare går du i motor rommet setter opp en lyskaster og ser ann om det er noen hull/ gummiplugger som kan fjernes... dette fordi det kan hende det er lagt opp hvis du skal ha coupevarmer? hvis det ikke er noe slikt .. finner du et sted og borre, borrer igjennom torpedoveggen og finner hullet inni bilen.. ikke tenk så mye.. bare gjør det:p tro meg... du får det aldri gjort om du skal være så skeptisk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 skal nok bore. hadde bare vært greit med bildet av noen som har gjort dette på en astra. vet signalkabelen skal på den andre siden;) men takke for hjelpen:) Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg borret et hull ved siden av panseråpnervaieren. Jeg fant ut etter et par timers leting at dette var den beste plassen. Start med en litt tynnere borr, 5mm, og borr ca 1 cm fra vaieren. Så øker du borr størrelsen avhengig av hvor tykk strømkabel du skal bruke. Bruk gjerne et langt skrujern når du er ferdig med borringen. Sett skruejernet i hullet og kjenn etter hvor det havner hen under dashbordet. Så er det bare å dytte ledningen igjennom. Bilder trenger du ikke. Det er bare å prøve. Tett godt med silikon etterpå. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 ok skal prøve det men er det hult i midten? tenker på når jeg borer er det mellom rom der jeg borer? Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Oppe ved panservaieren så er det ikke hult, men det er et innerdeksel/lyddemping som du også må igjennom. Du ser ingenting, men du må føle deg fram, derav skrujernet ned i hullet etterpå. Veldig enkelt å trekke ledningen videre bakover derifra. Lykke til. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 ok skal prøve:) Takk:) Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 uhm..ikke bruk silikon på karosseriet. har hørt det blir rust av det pga noe i silikonen som reagerer med metallet. fikk vite det da jeg ringte opel Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg