Gullars Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Jeg lurer på om det er vannpumpa som eg gåen/holder på å ryke på min 91-mod accord med 2,0. Jeg har en ulyd fra otorrommet som følger turtallet. Litt tikkende skrikelyd om dere skjønner. Har hatt det siden jeg kjøpte bilen for fire-fem måneder siden, men nå må jeg få fiksa det. Planlegger å selge snart. Er det stress å skifte vannpumpa? Noen som har link til D.I.Y.? Jeg har ikke annet enn flat mark å stå på, men har tilgang til smøregrav om jeg reiser på besøk til brodern. Jeg har også problem med en oljelekkasje i nærheten av oljefilteret. Litt dumt at det drypper ned på eksosanlegget da det lukter temmelig svidd. Noen som har tips til hva som kan være galt? Jeg har ikke kommet meg under for å sjekke, men skal se på mandag og da hadde det vært greit å vite litt hva jeg skal se etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg