Jeanett Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hei Jeg har en 97 Audi A4 TQ som har trøblet litt i det siste. Fant i dag en løs ledning. Noen som kjenner igjen hvor denne skal være?? Bilen er chippet, har den noe med det å gjøre? På forhånd takk Jeanett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hvor fortsetter den når den går gjennom den gummi-gjennomføringen ved hjernen? Ser ikke ut som noe orginalt.. Forsåvidt så burde du absolutt vurdere å finne ett lokk til hjernen din. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hvor fortsetter den når den går gjennom den gummi-gjennomføringen ved hjernen? Ser ikke ut som noe orginalt.. Forsåvidt så burde du absolutt vurdere å finne ett lokk til hjernen din. Har jo selvfølgelig lokk, men har tatt det av for å kunne se hvor den ledningen førte videre. Men var vanskelig å se egentlig, men som du sier, ser ikke ut som noe orignialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Plugg den i bakken, er sikkert jording til noe! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 mener å huske at den ledningen skal inn i den store pluggen bak lykten! den kabeln var plutseli løs på min bil også... Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 mener å huske at den ledningen skal inn i den store pluggen bak lykten! den kabeln var plutseli løs på min bil også... Hvis det er sån om og gjøre kan jo dette ha med noe med konversionen til facelift lykter som er gjort på bilen til jeanett Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Den kabelen ser ut til og ha tilhørt en turbotrykksmåler eller noe, altså strømtilførselen til den.. Mange henter strøm fra parklys, slik at lyset i måleren slåes på når parklys slåes på, eller på norske biler, ikke import, lyset kommer på når bilen startes. Med mindre du mangler noen lys i frontlykta di så har den liten fungsjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hvis det er sån om og gjøre kan jo dette ha med noe med konversionen til facelift lykter som er gjort på bilen til jeanett Hei igjen Ja, tenkte det jeg også, men kunne liksom umulig se noe sted hvor den har løsnet fra. Men får se litt til når jeg har litt bedre tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Ville prøvd å følge den andre veien iallefall, se hvor den ender opp. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg