Eclipse-R Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hei! Jeg kjøpte meg en Mitsubishi Eclipse 1994 modell for ikke så lenge siden. Den gikk egentlig som en drøm de første ukene etter at jeg hadde kjøpt den, bortsett fra at jeg la merke til litt fjusking av og til. Jeg har sjekket plugger og pluggledninger. Pluggene så helt ok ut for meg, mens det var litt gjennomslag i ledningene, dette var mens bilen gikk ok. Idag så trekker den helt sykt dårlig, og fjusker som få. Den holder igjen på en måte, og slipper i ny og ne. Det putrer i potta på tomgang, og av og til så smeller det når jeg gasser på. Jeg aner ikke hva feilen kan være, og istedet for å sende bilen på verksted, så spør jeg først dere om hjelp=) Thanks =) Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hey! Enda en 1 generasjons Eclipse eier i Trondheim, så bra! :) Aner ikke hva det kan være for noe, men ønsker deg lykke til med å finne det ut. Du må gå på http://www.mitsubishi-klubben.no/ og registrere deg der og. Så må du bli med på treff her i sommer. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Flott :) Treff blir kult :) Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Sleng ut et par bilda av doningen din da :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Kjøpte vinge til den for ikke så lenge siden. Har kappet den litt ned nå da, men bestemte meg likevel for å selge den (er fortsatt tilsalgs;) ) Hattehylla Posering :) Er på leting etter hvite blinkers til den. SÅ noen på eBay for en stund tilbake, men finner ingen nå. Hvor får man tak i sånt? Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Virker som du har problemer med noe som har med tenning å gjøre.. Eller stor lekkasje et sted. Hva er grunnen til "bulen" på panseret btw? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Jeg hadde lignende problem i min Eclipse. Viste seg å være tennpluggledningene som var råtne, de kan ha trekt til seg mye vann. Kjøpte nye for 700kr, bilen går som en drøm nå! Håper det hjelper :) Btw: Første gang jeg har sett en vinge montert på en annen vinge.. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Virker som du har problemer med noe som har med tenning å gjøre.. Eller stor lekkasje et sted. Hva er grunnen til "bulen" på panseret btw? Jeg lukket igjen panseret mens verktøykassa lå oppi:S Neida:P Er det ikke en slik "scoop" på alle eclipser? Den er vel der fordi at kamdreva er så høyt plassert, har jeg finni ut ;) Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Jeg hadde lignende problem i min Eclipse. Viste seg å være tennpluggledningene som var råtne, de kan ha trekt til seg mye vann. Kjøpte nye for 700kr, bilen går som en drøm nå! Håper det hjelper :) Btw: Første gang jeg har sett en vinge montert på en annen vinge.. Takk for tipset. Jeg bestilte nye pluggledninger tidligere idag da jeg så samme forslag på mitsubishiklubb-forumet. Får se om det blir noe bedre :) Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Håper det blir bedre da. Bra du har fått av vingen. Syns ikke det gjør seg med ostehøvvel der. :P Bilen var dritfin den! :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Det var det jeg fant ut også :P Takk:) Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg