Gå til innhold

Min V70 "R" Oppdatert 2.7.09. Nye bilder

Ranger emnet


Haugesten

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
hei er ny her så må spøre litt mye kostet jobben med tannstaget og selve tanstaget har det samma problemet nå serru.

og foresten bilen din hadde vert tøff med sota ruter helt fram jeg har det

 

 

ja har tenkt til det, men i det siste har jeg motert c70 klarglass og nye grøftelys, kjøpt ny dobbel din spiller, ny senk forran, og nå blir det eksos til fredag, så skal jeg sote rutene så det kommer ;p .

 

det kom på 8000kr ferdig montert, kjøp nytt med en gang ikke brukt jeg måtte betale to verkssted reginger siden det jeg kjøpte brukt var ødelgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Lurte på ka hellakkeringa på bilen kosta?? har litt småplukk på min så eg lurer på om eg skal ta hver for seg eller om eg like greit kan ta heile bilen når det først skal gjøres:)

 

fikk gjort det svart for 20 000kr. jeg lurte oxo på og ikke ta hele bilen men han sa det var like greit og ta hele, blir det ikke no skille ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Bilen din ser fantastisk ut!

Jeg kjøpte meg en V70 2.5 10V nå i november og tenker på å gjøre noe grep for å få den penere. C70 lyktene og og R fronten gjør sannelig mye!

Men jeg er 17, så inntekten ved siden av skolen kaster ikke så mye av seg...

 

Men de felgene du har på sommer, hvilken dimensjon er de, og hvilken dekk dimensjon har du på dem? Hvor mye kom det på? Og har du sett deg råd til å kjøpe orginale?

Volvo V70 2.5 1999 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår