The Gølf Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hei Jeg har en passat 01 mod med sideskjørt som er i svart plast. På plastdekslene rundt bilen er plasten småprikkette eller småkornete hvis dere skjønner hva jeg mener.. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre for å få en glatt overflate på plasten? Skal jeg pusse ned plasten til det ble en jevn overflate? eller bruke noe middler ( spray sparkel ) e.l for å få jevn overflate? før jeg lakkerer.. Tusen takk for god hjelp til dere som svarer! Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 gjorde det på min passat idag,sprøyta bare fyller på og pusset den etterpå,ble veldig bra.og iike minst dobbelt så fint. Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Bruk plastprimer/filler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 ja selvfølgelig, glemte å nevne den.. Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 ok, må man har plastprimer..? Jeg tok noen andre plastikkdeler og pusset de ned med våtpapir (800) og det ble glatt og fint.. så tok jeg vanlig grunning på, dvs flere tykke lag.. og nå mangler jeg bare å pusse det ned.. kan ikke dette fungere? Hva gjør egentlig plastprimeren? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg